Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Het Internet Politicsinfo.net
Doodrijder rijd zichzelf te pletter tegen boom

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Politieke Arena > Politiek & actualiteit

Author Thread
Alain Quataert
PI Newbie
PI Newbie

Geplaatst: Wo 14 Mei 2008, 09:57 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

saeftinghe schreef:

het ging erover dat je blijkbaar zo gebiologeerd bent dat je quataert's uitlatingen overal gaat opsporen, en die dan jolig uit hun context trekt, om die dan te politiseren. als je dat dan toch zo graag doet, kaart dan die snelheidsproblematiek eens aan bij je nieuwe voorzitter (dat is hij toch nog?)

Niet alleen mijn uitlatingen hoor saeftinghe, die van elke Vlaams Belanger of wie zelfs maar eventueel aan de partij gelinkt zou kunnen worden.

Je maakt daar wel een goed punt waar ik verder geen discussie wil over voeren, maar de nationale LDD-voorzitter is inderdaad het symbool van het verzet tegen snelheidsbekeuringen en pocht met al zijn boetes wegens aan 160km per uur over de autostrades vlammen. Dat de Brugse LDD-voorzitter hier wat moraalridder wil spelen maakt het des te potsierlijker, maar dat verwondert me niet.

We reageren al lang niet meer op Decoorne, wat hij ook zegt en het forum zou dat beter ook doen. Gewoon negeren, alleen was mijn emotie gisteren op de dag van de begrafenis nog te sterk om het zo te laten, maar dit is nu mijn laatste reactie in deze topic.

Misschien nog aan toevoegen dat er een eerder bericht over het ongeluk op de Stadsomroep kwam waar ik niet op reageerde, maar het bericht over het eerbetoon aan François vond ik mooi en wou het even aanvullen. De redacteur is immers ook een Clubsupporter en ik praat af en toe met hem over Club Brugge, al jarenlang.
Meer moet daar echt niet achter gezocht worden.
Bericht: #767677

Rapporteer deze post

Advertentie
Privé-detective
PI Junior
PI Junior

Uit: Vlaamse kracht
Geplaatst: Wo 14 Mei 2008, 10:08 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Mooi bericht Alain en laat Decoorne maar doen. We hebben hem wel door...
Bericht: #767678

Rapporteer deze post

Jean Rels
PI Junior
PI Junior

Geplaatst: Wo 14 Mei 2008, 10:17 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

saeftinghe schreef:
rouwen en iemands fouten erkennen zijn twee verschillende zaken. ik ben vorig jaar ook naar de begrafenis van een broer van een collega gegaan. iedereen wist dat hij een stevig drankprobleem had (dat vertelde die collega ook). moest ik dan niet gaan?
gelukkig denken de meeste mensen niet zo: de begrafenisdiensten zouden kaal worden.
ik vind dat een dergelijke houding getuigt van een ontzaglijke pretentie: mensen veroordelen, nog voor zij begraven zijn. behlale als het over de eigen clan gaat: en dat kan dan boudewijn van saksen coburg, hugo claus of bert ericsson zijn.
en wij moeten het heus niet zo ver zoeken. toen een tijd geleden een lid van dit forum in spanje om het leven kwam, reageerden forumleden ook best emotioneel. daarbij namen zij zijn cocainegebruik erbij...
en draai het eens om: was sterchele niet zo bekend geweest, dan had er ook niemand gesproken over zijn snelheid (in de wagen) niemand heeft ooit gesproken over de zotte kuren die bepaalde forumleden hier toegeven. "vroeger was het veiliger" jaja. als je toen met de wagen van de baan vloog was je minder dood.

Als je aan het politierapport kunt geraken dan zul je daar kunnen lezen dat de snelheid van de wagen niet de hoofdoorzaak was. (Meer wil ik hierover niet kwijt. De media zullen "hun werk" wel doen.)
Bericht: #767680

Rapporteer deze post

Flipgirl
PI Senior
PI Senior

Uit: Mechelen
Geplaatst: Wo 14 Mei 2008, 10:42 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Jean Rels schreef:

Als je aan het politierapport kunt geraken dan zul je daar kunnen lezen dat de snelheid van de wagen niet de hoofdoorzaak was. (Meer wil ik hierover niet kwijt. De media zullen "hun werk" wel doen.)

Veel kans dat er inderdaad niet één hoofdoorzaak zal geweest zijn hé, jean, maar een mengeling van vanalles ... Naar alle waarschijnlijkheid reed hij te hard, naar alle waarschijnlijkheid had hij genoeg alcohol binnen en misschien dat er nog een konijn ofzo in de weg liep waar hij voor moest uitwijken.
Bericht: #767685

Rapporteer deze post

Jean Rels
PI Junior
PI Junior

Geplaatst: Wo 14 Mei 2008, 11:06 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Flipgirl schreef:

Veel kans dat er inderdaad niet één hoofdoorzaak zal geweest zijn hé, jean, maar een mengeling van vanalles ... Naar alle waarschijnlijkheid reed hij te hard, naar alle waarschijnlijkheid had hij genoeg alcohol binnen en misschien dat er nog een konijn ofzo in de weg liep waar hij voor moest uitwijken.

Nee, nee, geen alcohol........ Confused
Bericht: #767693

Rapporteer deze post

hilde
PI Master
PI Master

Geplaatst: Wo 14 Mei 2008, 11:22 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Men is hier toch erg voorbarig, ik kan ook VERONDERSTELLEN dat hij iets gekregen heeft achter het stuur.... dat is eveneens mogelijk..
Zou men niet afwachten alvorens iemand zijn proces reeds te maken???
Bericht: #767694

Rapporteer deze post

bruggeveiligenleefbaar
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Wo 14 Mei 2008, 12:30 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Privé-detective schreef:
Mooi bericht Alain en laat Decoorne maar doen. We hebben hem wel door...

Alsof ik hier op dit Blok-forum zou willen scoren... sukkels ! Lol Lol Lol Lol Lol
Bericht: #767698

Rapporteer deze post

Jean Rels
PI Junior
PI Junior

Geplaatst: Wo 14 Mei 2008, 12:50 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

hilde schreef:
Men is hier toch erg voorbarig, ik kan ook VERONDERSTELLEN dat hij iets gekregen heeft achter het stuur.... dat is eveneens mogelijk..
Zou men niet afwachten alvorens iemand zijn proces reeds te maken???

Niemand maakt hier het proces van iemand of wil hier het proces van iemand maken. Maar naast ware feiten kun je niet kijken. Wacht nog een weekske, je zult dan zien wat het proces maken van iemand is...
Oh ja, ik kan ook nog veronderstellen dat hij misschien wel tegen een "UFO" gebotst is( Confused) waardoor zijn wagen plots sterk opzij is afgeweken, wat niet gebeurt bij een plotse ongesteldheid achter het stuur, dan gebeurt die afwijking zeer geleidelijk.
( Voor mij is hiermee alle verdere discussie gesloten. )
Bericht: #767699

Rapporteer deze post

KempensBoerke
PI Expert
PI Expert

Uit: ...de Voorkempen...
Geplaatst: Wo 14 Mei 2008, 14:52 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

bruggeveiligenleefbaar schreef:

Alsof ik hier op dit Blok-forum zou willen scoren... sukkels ! Lol Lol Lol Lol Lol

u hebt er zich al lang bij neergelegd dat dit niet meer zal lukken

dan draait u de rollen maar om Shame on you
Bericht: #767722

Rapporteer deze post

Privé-detective
PI Junior
PI Junior

Uit: Vlaamse kracht
Geplaatst: Wo 14 Mei 2008, 15:07 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Wa komt ge hier dan nog doen? Leugenachtige natrapper!

Ma goe, ge gaat wel mee LDD kapothelpen Mr. Green
Bericht: #767724

Rapporteer deze post

hilde
PI Master
PI Master

Geplaatst: Wo 14 Mei 2008, 20:01 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Jean Rels schreef:

( Voor mij is hiermee alle verdere discussie gesloten. )

Kan wel zijn voor u, maar neem in acht dat wij wel geen kinderen van de basisschool zijn. Dus geen 7 en 8 jaar, dat niveau zijn we wel overstegen niet veel maar toch...
nu begrijp ik ook uw stelling dat "zo iets geleidelijk gebeurt" wat een grove fout is Shame on you
Maar ja, voor u: discussie gesloten, "zei de meester" Lol Lol
Bericht: #767750

Rapporteer deze post

4sake
PI Expert
PI Expert

Uit: de broek van onze pa.
Geplaatst: Wo 14 Mei 2008, 20:35 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Lol Lol Lol Lol Rolleyes
Gij scoren ?
Bericht: #767758

Rapporteer deze post

Landser
PI Addict
PI Addict

Uit: Temse
Geplaatst: Wo 14 Mei 2008, 21:38 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Dit is geen blok-forum. Iedereen heeft hier zijn vrije inbreng. Van deze of gene kleuren. Maar blijkbaar hebben andere politieke strekkingen te weinig enthousiamse om zich te verwaardigen tot reacties of enige politieke inbreng. Tot spijt van wie het benijdt.
Bericht: #767763

Rapporteer deze post

bruggeveiligenleefbaar
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Wo 14 Mei 2008, 22:23 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Landser schreef:

Dit is geen blok-forum. Iedereen heeft hier zijn vrije inbreng. Van deze of gene kleuren. Maar blijkbaar hebben andere politieke strekkingen te weinig enthousiamse om zich te verwaardigen tot reacties of enige politieke inbreng. Tot spijt van wie het benijdt.

Om uitgescholden te worden ? Niet iedereen heeft masochistische neigingen (of vel van leer) zoals ik ! Mr. Green
Bericht: #767770

Rapporteer deze post

Blauwvoet
PI Moderator
PI Moderator

Uit: Antwerpen
Geplaatst: Wo 14 Mei 2008, 22:57 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Landser schreef:

Applause Applause Applause
Bericht: #767773

Rapporteer deze post

Nordur Lódir
PI Addict
PI Addict

Uit: het verleden van PI
Geplaatst: Do 15 Mei 2008, 07:35 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Lucie Decoorne zegt dat ze geen politica is.

Tja.... ge vergist u een beetje, Lucieke.

Ge zijt niet bekwaam, dat is iets anders.
Bericht: #767779

Rapporteer deze post

bruggeveiligenleefbaar
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Do 15 Mei 2008, 08:33 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Nordur Lódir schreef:
Lucie Decoorne zegt dat ze geen politica is.

Tja.... ge vergist u een beetje, Lucieke.

Ge zijt niet bekwaam, dat is iets anders.

Heb al gezien dat het hier tjokvol zit van 'bekwame' politici... Lol Lol Lol Lol Lol Lol Lol
Bericht: #767783

Rapporteer deze post

Magna Carta
PI Expert
PI Expert

Uit: Mol
Geplaatst: Do 15 Mei 2008, 16:29 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Blauwvoet schreef:
Misantroop geeft hier in ieder geval blijk van gezond verstand. Wink
Dancing Dancing
Bericht: #767856

Rapporteer deze post

Magna Carta
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Do 15 Mei 2008, 16:35 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Heb al gezien dat het hier tjokvol zit van 'bekwame' politici... Lol ......:

Hoho op zijn Brugse supporter-teentjes getrapt? De jongen, God hebbe zijn ziel, hadden ze in Luik gekocht.

In de media was men er vlug bij om uit te bazuinen dat de jongen weliswaar te snel reed op de N49, maar eigenlijk niets verkeerd gedaan had. De mortuis nihil nisi bene zeker.

En dat wrak van de Porsche spreekt boekdelen.
Bericht: #767858

Rapporteer deze post

Magna Carta
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Do 15 Mei 2008, 16:40 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Vijf lullen: daar kan je met scoren. Mr. Green
Bericht: #767859

Rapporteer deze post

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Zo 7 Sep 2008, 08:39
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten 2002: meer zelfmoorden dan verkeersdoden joppe Zo 13 Apr 2008, 18:56
joppe Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Vele Nederlandse stadswijken voor 90 procent allochtoon joppe Wo 2 Apr 2008, 20:02
hilde Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Migrantenstemrecht: K. De Gucht kapituleert voor het V.Blok the Piano Wo 26 Mrt 2008, 06:33
Sundancer Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Het is hier plots verdacht stil uit linkse hoek joppe Wo 21 Nov 2007, 11:30
Blanche Neige Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Dit moeten we onthouden!!! De Prof Za 10 Nov 2007, 17:17
Roeland1 Bekijk laatste bericht
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk 31 Belgen veranderden van geslacht, ook enkele Blokkers! the Piano Di 26 Jun 2007, 08:50
rode arend Bekijk laatste bericht
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk [ Poll ] Filip Dewinter uit BRUGGE: 'Ik ben een Antwerpenaar!' the Piano Vr 26 Jan 2007, 16:27
vlijmscherp Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Toch veel moeite gedaan..... Eugene Di 27 Apr 2004, 23:11
Goldwing Bekijk laatste bericht
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief