Trucker
PI Addict

Uit: vlaamse ouders |
| Geplaatst: Do 15 Mei 2008, 19:48 | Onderwerp: |
 |
|
VOLKSVERRADER verhofstadguy heeft de Fransen alle kansen gegeven om zich als gieren te storten op "onze" energie holding....
Samen met hem heeft er geen enkele politieker van het POCO gehalte dit proberen te stoppen, integendeel zou ik durven beweren.
het groenlinks gespuis zal wel met een stijve rondgelopen hebben, de energiemarkt in henden van de Fransen, de afbouw van de kerncentrales en de olieprijzen die de pan uit swingen.
Heb op de openbare KRomroep radio1 een econoom horen uitleggen dat we BINNEN de 10 jaar een verarmde samenleving gaan krijgen, (ik heb het dan niet over de proffesionele doppers), maar over WERKENDE mensen het klassieke gezin dus met twee werkende ouders en schoolgaande kinderen.
Dan lees je hier het met opzet (dus louter provocatief) links gelul en gezwets van een soort als een kweetnie en co.
We gaan sombere tijden tegemoet en wie daar in Vlaanderen grote (zoniet alle) schuld voor draagt zijn sujetten als de POCO'S politiekers.
Heb het al gezegd de soort als leterme,deheane,verhofstad,reynders........... als ik ze in hun kruis trap geven zer geen krimp wegens teelballoze wezens, "mannen" zonder ballen aan hun lijf.........
Ik ken verdomme vrouwen die meer lef hebben als de "woordhoudende" leterme of dewever of hoe die #########(zelfcensuur) bende heet. |
| Bericht: #767901 |
|
Advertentie
|
|
kweetnie
PI Addict

|
| Geplaatst: Do 15 Mei 2008, 21:29 | Onderwerp: |
 |
|
| Trucker schreef: |
kweetnie zou beter zijn linkse provocerende klep dicjthouden, biezen pakken en emigrerern naar de kifkif ISLAMIETEN kruipersbende.
Dat weet ik dan wel onozele kwast. |
Links en provocerend omdat iemand tevreden is in het land waar hij leeft?
Aan de jupiler gezeten driver?
Zielig volkje hier. Van het moment dat je niet tussen
hun lijntjes
loopt ben je provocerend, links en nog van dit alles. |
| Bericht: #767910 |
|
|
Roeland1
PI Pro

Uit: verontwaardiging, menslievendheid en hoop |
| Geplaatst: Do 15 Mei 2008, 21:43 | Onderwerp: |
 |
|
| kweetnie schreef: |
Links en provocerend omdat iemand tevreden is in het land waar hij leeft?
Aan de jupiler gezeten driver?
Zielig volkje hier. Van het moment dat je niet tussen
hun lijntjes
loopt ben je provocerend, links en nog van dit alles. |
Jij bent belgicistisch,
dus sta jij achter het grootregionalisme,
dus sta jij achter de efficiënte staat ten koste van een op de kleine regio aangepast beleid,
efficiëntie = centralisatie -> dus sta jij achter de sterke (collectivistische) staat waar
de ordenormering de individuele vrijheid belemmert en
zelfs de benodigde ordenormering voor de collectieve vrijheid overtreft,
dus ben jij links,
een collectivist,
een aanhanger van de olligarchie.
En een olligarchie is nu éénmaal dat systeem waar politiek relativisme (o wat hebben we het toch zo goed, laten we maar met oogkleppen op alle slechte aspecten vergeten) aanwezig blijkt te zijn.
Waarschijnlijk catalogeer je jezelf nog niet als een aanhanger van de oligarchie, maar als een aanhanger van de democratie, wat echter slechts een precedent is van de olligarchie - want ook de democratie, is collectivistisch, is een systeem waar de wil van de meerderheid wordt opgelegd aan de minderheid, is een systeem waar de individuele vrijheid alsook de collectieve vrijheid (gegarandeerd door de soevereine republiek) wordt overtreft door een sterke, centralistische staat (die geen rekening houdt met de kleinregionale wil van de minderheden).
Hoe meer staat je wilt, hoe groter het territorium, hoe kleiner de individuele vrijheid. Het eindpunt is olligarchisch despotisme.
Er steekt een logica in de kleinregionalistische afkeer van grootregionaal en relativerend collectivistisch links...
Wat is jouw logica? |
| Bericht: #767914 |
|
|
kweetnie
PI Addict

|
| Geplaatst: Vr 16 Mei 2008, 08:31 | Onderwerp: |
 |
|
Aan Roalndt1 : Mijn logica? Hier zijn geen moeilijke woorden voor nodig : Genieten van het leven en als dit kan een een land waar ik mij thuis voel is het nog leuker. |
| Bericht: #767952 |
|
|
Roeland1
PI Pro

| Geplaatst: Vr 16 Mei 2008, 12:21 | Onderwerp: |
 |
|
| Aan Roalndt1 : Mijn logica? Hier zijn geen moeilijke woorden voor nodig : Genieten van het leven en als dit kan een een land waar ik mij thuis voel is het nog leuker. |
Dit is een keuze waar elk individu recht op heeft. Ik kan er begrip voor opbrengen.
Maar eigenlijk doe je in essentie niets meer dan profiteren op de rug van je voorouders, die je deze kans hebben gegund. Ondertussen is onze samenleving weeral in verval. Iemand moet dit oplossen hé...
Maar nogmaals, je hebt als mens recht op deze keuze. Het is zeker geen verwijt. Echter denk ik dat iets trachten op te bouwen voor de komende generaties een deugdlijker keuze is. |
| Bericht: #767985 |
|
|
wittmann
PI Pro

|
| Geplaatst: Vr 16 Mei 2008, 13:14 | Onderwerp: |
 |
|
Wanneer gaat roeland1 eens wat minder uit de hemel spreken? |
| Bericht: #768007 |
|
|
kweetnie
PI Addict

|
| Geplaatst: Vr 16 Mei 2008, 13:32 | Onderwerp: |
 |
|
| Roeland1 schreef: |
Dit is een keuze waar elk individu recht op heeft. Ik kan er begrip voor opbrengen.
Maar eigenlijk doe je in essentie niets meer dan profiteren op de rug van je voorouders, die je deze kans hebben gegund. Ondertussen is onze samenleving weeral in verval. Iemand moet dit oplossen hé...
Maar nogmaals, je hebt als mens recht op deze keuze. Het is zeker geen verwijt. Echter denk ik dat iets trachten op te bouwen voor de komende generaties een deugdlijker keuze is. |
na 40 jaar werken heb ik dit wel verdiend. Heeft niets te maken met profiteren van ouders of voorouders. Het verval is misschien te wijten aan egoïsme en aan anderen niets gunnen. |
| Bericht: #768016 |
|
|
KempensBoerke
PI Expert

Uit: ...de Voorkempen... |
| Geplaatst: Vr 16 Mei 2008, 13:42 | Onderwerp: |
 |
|
| wittmann schreef: |
| Wanneer gaat roeland1 eens wat minder uit de hemel spreken? |
 |
| Bericht: #768021 |
|
|
Trucker
PI Addict

Uit: vlaamse ouders |
| Geplaatst: Vr 16 Mei 2008, 17:28 | Onderwerp: |
 |
|
De dag dat roeland1 zoals een normaal mens zal spreken,zal een grote dag zijn.Weer de gebruikelijke grootspraak en overdrijvingen die met de werkelijkheid niets van doen hebben.Hij spreekt altijd over wat de geschiedenis leert maar wordt nooit concreet want hij kent niet veel van geschiedenis.
Wij kunnen zonder aardolie.De stijgende prijzen zullen die evolutie alleen maar versnellen.We hadden het allang veel zuiniger moeten doen.Nu zullen de meeste mensen wel moeten tenzij ze zich blauw willen betalen aan brandstof. |
wittmann poneert dat we "zonder aardolie kunnen"
Kan tellen als een totaal ongefundeerde loze bewering, bravo wittmann, naast scheleden op mij kan je ook nog domme praat verkopen.
Ga maar eens op de rommelvergaarbak wikipedia (waar jij ook graag uit citeert ) kijken wat en welke produkten er gehaald worden uit ruwe olie.
In feite kan je het misschien eens vragen aan je vriendje gore All, de grote (De grootste ) klimaatzwendelaar. |
| Bericht: #768052 |
|
|
misantroop
PI Pro

|
| Geplaatst: Vr 16 Mei 2008, 18:37 | Onderwerp: |
 |
|
| Trucker schreef: |
wittmann poneert dat we "zonder aardolie kunnen"
Kan tellen als een totaal ongefundeerde loze bewering, bravo wittmann, naast scheleden op mij kan je ook nog domme praat verkopen.
Ga maar eens op de rommelvergaarbak wikipedia (waar jij ook graag uit citeert ) kijken wat en welke produkten er gehaald worden uit ruwe olie.
In feite kan je het misschien eens vragen aan je vriendje gore All, de grote (De grootste ) klimaatzwendelaar. |
Als het enkel de produkten waren die specifiek gemaakt werden uit aardolie was het nog niet zo erg, spijtige is dat het niet enkel die produkten zijn maar dat gans de wereld op olie draait, ga in de winkel uw voeding kopen en er zal olie aan te pas gekomen zijn om het bij de winkel te brengen, als olie dus duurder wordt wordt na verloop van tijd dus alles duurder, als witje denkt dat de transporteurs het verschil wel zullen bijpassen vrees ik toch een beetje dat hij bedrogen gaat uitkomen. |
| Bericht: #768055 |
|
|
wittmann
PI Pro

|
| Geplaatst: Vr 16 Mei 2008, 21:35 | Onderwerp: |
 |
|
De aardolie is uitputtelijk en de wereld moet dus zonder.De productie piekt nu;de daling van de productie komt eraan.Struisvogelpolitiek zal niet helpen.
Er zijn goede milieuredenen om de moeilijk ontginbare aardolie in de grond te laten. |
| Bericht: #768069 |
|
|
Roeland1
PI Pro

| Geplaatst: Za 17 Mei 2008, 01:24 | Onderwerp: |
 |
|
| Wanneer gaat roeland1 eens wat minder uit de hemel spreken? |
Hé ventje, moest het u niet opgevallen zijn, ik heb geen verwijten geuit aan kweetnie omtrent zijn keuze. Maar dat zal zijne Almachtigheid - en tevens expert-psycholoog, expert-klimatoloog - Wittmann ontgaan zijn.
Het is niet omdat jij je hier klein voelt op dit forum dat anderen in de Hemel zouden hangen zenneuh...
misschien is dat kikvorsperspectief waarmee je hier op dit forum leest ... gewoon te wijten aan het feit dat... je elke dag dat je hier vertoeft een kilometer dieper de grond in wordt geboord...?  |
| Bericht: #768078 |
|
|
Roeland1
PI Pro

| Geplaatst: Za 17 Mei 2008, 01:33 | Onderwerp: |
 |
|
| na 40 jaar werken heb ik dit wel verdiend. Heeft niets te maken met profiteren van ouders of voorouders. Het verval is misschien te wijten aan egoïsme en aan anderen niets gunnen. |
Iedereen draagt zijn steentje bij. Zeker verdient een mens te genieten, na tenminste toch een steentje te hebben bijgedragen. Dat is trouwens al een heel andere levenslogica die je daar meegeeft
Nogmaals; tis zonder bezwaar.  |
| Bericht: #768080 |
|
|
wittmann
PI Pro

|
| Geplaatst: Za 17 Mei 2008, 06:31 | Onderwerp: |
 |
|
Roeland1 doet voortdurend aan bombastisch taalgebruik.Hij moet zijn eigen postings eens goed nalezen. |
| Bericht: #768093 |
|
|
Roeland1
PI Pro

| Geplaatst: Za 17 Mei 2008, 17:53 | Onderwerp: |
 |
|
| Roeland1 doet voortdurend aan bombastisch taalgebruik.Hij moet zijn eigen postings eens goed nalezen. |
Wittmann doet voortdurend aan diagnostische zinsbouw. Hij moet zijn eigen postings eens goed nalezen.
De tijd van doktertje te willen spelen is AL LANG voorbij voor u ze wittmann  |
| Bericht: #768196 |
|
|

|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Vr 5 Sep 2008, 18:57
|
|
|
|