Magna Carta
PI Expert

Uit: Mol |
| Geplaatst: Do 15 Mei 2008, 16:53 | Onderwerp: |
 |
|
A. Kwatta is 'emotioneel' betrokken. Familie? Ok dan. Anders belachelijk.
Mijnheer de kampioen was zijn eigen slachtoffer.
Emotioneel betrokken zijn? Ja maar dan eerder met de slachtoffers van de twee Roemenen in Heverlee met hun dikke bak. (Gestolen ? Daar hoor je niet veel meer van. ) |
| Bericht: #767861 |
|
Advertentie
|
|
Kabar
PI Addict

|
| Geplaatst: Do 15 Mei 2008, 17:02 | Onderwerp: |
 |
|
Ik heb de foto's van het accident gezien. Het kan niet anders of die auto heeft een waanzinnige snelheid gehad. Zelf gezocht dus. Gelukkig zijn er geen andere slachtoffers, nu was het alleen een roekeloze chauffeur. |
| Bericht: #767863 |
|
|
Magna Carta
PI Expert

| Geplaatst: Do 15 Mei 2008, 18:27 | Onderwerp: |
 |
|
| Kabar schreef: |
| Ik heb de foto's van het accident gezien. Het kan niet anders of die auto heeft een waanzinnige snelheid gehad. Zelf gezocht dus. Gelukkig zijn er geen andere slachtoffers, nu was het alleen een roekeloze chauffeur. |
En de kranten en de telly... om te kotsen. Alsof de laatste belg niet meer was. Maar wel 'interessant': we zijn al aan meer dan 100. Laten we eerlijk zijn: we zijn allemaal zot op sensatie. En wat horen we van 4sake?  |
| Bericht: #767870 |
|
|
Duvel
PI Pro

Uit: Antwerpen |
| Geplaatst: Do 15 Mei 2008, 20:29 | Onderwerp: |
 |
|
|
| Bericht: #767902 |
|
|
Trucker
PI Addict

Uit: vlaamse ouders |
| Geplaatst: Do 15 Mei 2008, 20:54 | Onderwerp: |
 |
|
Ik had van dat kereltje nog NOOIT gehoord, nadat hij zichzelf te pletter had gereden was dat wel anders........
Op de openbare KRomroep radio1 spraken een (net niet snotterende) omroeptoetster en toeter over "een groot verlies"..... "een James Dean"...... "een ramp voor het voetbal"....... blabla en nog veel blabla.
De openbare Kromroeptoeters vinden dus een voetballertje veel belangrijker dan iemand als Karel Dillen, deze laaste heeft Vlaanderen en zijn (De) partij op de (internationale) kaart gezet, voor het rode en POCO gespuis op radio was zijn dood zo belangrijk dat ze er minder dan een minuut aan uitgezonden hebben.
Die voetballer lig ik echt geen nano seconde van wakker, heb er van zijn slag (hardrijders of overmoedige) bestuurders al genoeg gezien, dood of levend (nouja), ze denken dat ze met hun zware wagen beter zijn als een ander...............
Wat de feitelijke omstandigheden van het ongeval zijn weet ik niet, heb er geen enkel beeld van gezien, ik ga enkel af op hergene er geschreven is, bleek dat de wagen totaal verhakkeld was..........kan ook al gebeuren aan 70km/h, een auto die als dusdanig niet meer te herkennen is.
Dat is totaal onvoorspelbaar, ik heb al wrakken gezien aan 50km/h of minder............
Het enige dat mij mateloos stoort is het gewicht dat gegeven wordt aan dat kereltje, "een held"?????????????????? als je met je auto tegen een boom knalt ben je in de ogen van velen een held????????????????
Mijn advies aan dezen is zoek eens in een fatsoenlijke encyclopedie de betekenis op van held en aub niet in de rommelvergaarbak wikepedia (waar de helft op dit forum uit citeert ).
Verder bewijst dit "gedoe" nog maar eens de kudegeest mentaliteit van velen, lekker tegen elkaar aanschurken............. |
| Bericht: #767905 |
|
|
4sake
PI Expert

Uit: de broek van onze pa. |
| Geplaatst: Do 15 Mei 2008, 21:50 | Onderwerp: |
 |
|
| Duvel schreef: |
|
 |
| Bericht: #767915 |
|
|
Wee man
PI Zageman

|
| Geplaatst: Do 15 Mei 2008, 21:51 | Onderwerp: |
 |
|
Ik had hem al eerder gezien op een ander forum. Maar blijft wel goed, ook al is het wat cynisch.  |
| Bericht: #767918 |
|
|
4sake
PI Expert

| Geplaatst: Do 15 Mei 2008, 21:55 | Onderwerp: |
 |
|
| Wee man schreef: |
Ik had hem al eerder gezien op een ander forum. Maar blijft wel goed, ook al is het wat cynisch.  |
Waar halen ze het allemaal uit ?
 |
| Bericht: #767919 |
|
|
KempensBoerke
PI Expert

Uit: ...de Voorkempen... |
| Geplaatst: Vr 16 Mei 2008, 10:10 | Onderwerp: |
 |
|
| Duvel schreef: |
|
Mooi herdenkingsprentje voor de nabestaanden.
Btw, intussen zal 'em al goe koud zijn.  |
| Bericht: #767976 |
|
|
Alain Quataert
PI Newbie

|
| Geplaatst: Vr 16 Mei 2008, 10:11 | Onderwerp: |
 |
|
| Wee man schreef: |
Het is inderdaad bijzonder cynisch (mensonterend vind ik, maar je moet eerst zelf mens zijn om dit te beseffen), want aangezien het officieel logo van die voetbalclub gebruikt wordt heb ik eens de webstek van die voetbalploeg opgezocht en vind daar volgend bericht dd 15 mei :
15-05-08 OVERLIJDENSBERICHT Sebastien De Meersman
Gisteren raakte bekend dat voormalig profvoetballer Sebastien De Meersman overleden is, hij werd amper 37 jaar.
De Meersman speelde tijdens zijn carrière bij Standard, RWDM, Boom, Waregem, Eendracht Aalst, Roeselare en Denderleeuw. Afgelopen dinsdag werd de voormalige profvoetballer dood aangetroffen in zijn woning te Londerzeel.
Toen FC Boom de eindronde in 2de nationale won en in het seizoen 1992-1993 in 1ste nationale mocht aantreden, werden, naast de absolute topspeler Shalom Tikva, enkele spelers uit de B-kern van Standard naar FC Boom overgeheveld. Dit door de connecties die toenmalig FC Boom-trainer James Storme daar had. O.a. Michael Delcampe, Didier Ernst en Sebastien De Meersman. Mogelijk waren er nog 1 of 2 andere namen. Ze hebben na de onmiddellijke degradatie opnieuw andere oorden opgezocht. Behalve Michael Delcampe, die is in Boom blijven plakken en zijn zoontje werd vorige week nog aangesloten bij KRBFC.
"Proficiat" dus aan sommige forumleden hier, meer woorden moeten daar niet aan vuil gemaakt worden.
Benieuwd of het bestuur van Boom die spotprent al gezien heeft en zoniet, of ze het zullen waarderen als ze hem straks in hun mailbox krijgen met de vraag of ze hem geslaagd vinden.
Petit pays, petit esprit. Er is veel volksverheffend werk aan de winkel in het toekomstig onafhankelijk Vlaanderen waar ik zelf heel hard naar streef.
En ook bij sommige supporters van mijn eigen Club Brugge, zeg ik er meteen bij voor de duidelijkheid. Ik ben niet blind voor gebreken van mede-Vlamingen en mede-Clubsupporters.
Vanwege een overtuigde Vlaams Belanger. |
| Bericht: #767977 |
|
|
Magna Carta
PI Expert

| Geplaatst: Vr 16 Mei 2008, 13:06 | Onderwerp: |
 |
|
@Kwatta ...Die soort kunnen we missen. |
| Bericht: #768002 |
|
|
Privé-detective
PI Junior

Uit: Vlaamse kracht |
| Geplaatst: Vr 16 Mei 2008, 14:40 | Onderwerp: |
 |
|
Wee Man is naart schijnt zelf Club Brugge supporter. Indien ja, zeer hypocriete reacties  |
| Bericht: #768032 |
|
|
Alain Quataert
PI Newbie

|
| Geplaatst: Vr 16 Mei 2008, 15:04 | Onderwerp: |
 |
|
Voetbalclub Boom dient klacht in tegen maker fotocollage Sterchele
Het bestuur van voetbalclub Rupel Boom gaat wellicht een klacht indienen bij de politie tegen de maker van een fotocollage die al enkele dagen circuleert op het internet. Dat laat voorzitter Walter Leijs weten.
Op de fotocollage wordt op een grove manier de draak gestoken met de dood van Club Brugge-voetballer François Sterchele, die vorige week in Vrasene stierf na een klap tegen een boom. Boven een foto van de gecrashte Porsche van de voetballer staat de tekst: "Stunt in Belgisch voetbal, Club Brugge-Boom 0-1". Ook de emblemen van zowel Club Brugge als Rupel Boom staan afgebeeld.
Volgens voorzitter Leijs mogen de clubsymbolen niet zonder toestemming gebruikt worden. Daarenboven noemt hij de collage wansmakelijk en slecht voor het imago van de club die momenteel nog in 4de klasse B speelt. Het bestuur gaat nog overleggen, maar wellicht zal er klacht tegen onbekenden worden ingediend. Leijs wil de situatie zakelijk en snel afhandelen. |
| Bericht: #768038 |
|
|
hilde
PI Master

|
| Geplaatst: Vr 16 Mei 2008, 15:07 | Onderwerp: |
 |
|
Het is inderdaad wansmakelijk, in mijn ogen zelfs totaal normeloos en ziekelijk... |
| Bericht: #768040 |
|
|
bruggeveiligenleefbaar
PI Pro

|
| Geplaatst: Vr 16 Mei 2008, 16:01 | Onderwerp: |
 |
|
| hilde schreef: |
| Het is inderdaad wansmakelijk, in mijn ogen zelfs totaal normeloos en ziekelijk... |
Typisch op zijn Bloks dus...  |
| Bericht: #768042 |
|
|
Magna Carta
PI Expert

| Geplaatst: Vr 16 Mei 2008, 16:10 | Onderwerp: |
 |
|
| hilde schreef: |
| Het is inderdaad wansmakelijk, in mijn ogen zelfs totaal normeloos en ziekelijk... |
Misschien. Anderzijds kan je het ook zien als een verschoonbare reactie op de normenloze en ziekelijke heissa van de media.
Tientallen mensen sterven op onze wegen maar als je goed kan shotten wordt het plotseling 'wereld'-nieuws.
Fake, fake
....
Het ene exces lokt het andere uit. |
| Bericht: #768044 |
|
|
whoisy
PI Pro

Uit: Oost-Vlaanderen |
| Geplaatst: Vr 16 Mei 2008, 16:34 | Onderwerp: |
 |
|
| bruggeveiligenleefbaar schreef: |
Typisch op zijn Bloks dus...  |
Loop toch eens langs bij een dokter, je wordt serieus pathetisch. |
| Bericht: #768047 |
|
|
4sake
PI Expert

| Geplaatst: Vr 16 Mei 2008, 17:20 | Onderwerp: |
 |
|
| Alain Quataert schreef: |
Het bestuur van voetbalclub Rupel Boom gaat wellicht een klacht indienen bij de politie tegen de maker van een fotocollage die al enkele dagen circuleert op het internet. Dat laat voorzitter Walter Leijs weten.
Op de fotocollage wordt op een grove manier de draak gestoken met de dood van Club Brugge-voetballer François Sterchele, die vorige week in Vrasene stierf na een klap tegen een boom. Boven een foto van de gecrashte Porsche van de voetballer staat de tekst: "Stunt in Belgisch voetbal, Club Brugge-Boom 0-1". Ook de emblemen van zowel Club Brugge als Rupel Boom staan afgebeeld.
Volgens voorzitter Leijs mogen de clubsymbolen niet zonder toestemming gebruikt worden. Daarenboven noemt hij de collage wansmakelijk en slecht voor het imago van de club die momenteel nog in 4de klasse B speelt. Het bestuur gaat nog overleggen, maar wellicht zal er klacht tegen onbekenden worden ingediend. Leijs wil de situatie zakelijk en snel afhandelen. |
| Quote: |
| Volgens voorzitter Leijs mogen de clubsymbolen niet zonder toestemming gebruikt worden. |
Ik dacht dat die onder het parodie recht vielen ?
(Recht op parodie
08/10/2007 11:00
Een recent arrest dwingt de rechtenhouders van Kuifje en Magritte om af te blijven van de 'parodiërende' schilderijen van de Deense kunstenaar Ole Ahlberg. De gevolgen zijn niet te overzien.
'Het arrest is me in de schoot gevallen' zegt Dirk Voorhoof. 'Het zal de discussie over originaliteit in de kunst weer doen oplaaien.' In het Tijdschrift voor Belgisch Handelsrecht stuitte de Gentse jurist op een zomerarrest van het Brusselse hof van beroep dat zijn oren deed tuiten. De rechtenhouders van Kuifje (nv Moulinsart) en van René Magritte (Charly Herscovici) werd het recht ontzegd om zich nog langer te verzetten tegen exploitatie van de 'parodiërende' schilderijen van Ole Ahlberg. De Deense kunstenaar schildert de stripheld perfect na, maar dan in chique erotische situaties. De inspecteurs Jans(s)en behouden hun waardigheid, zwevend in een compositie van de hemel die letterlijk gejat is uit een schilderij van René Magritte. )
Ik vind niks wansmakelijk aan die foto,
wat ik wel wansmakelijk vind is dat de gewone man die hetzelfde zou meemaken,door het slijk word gehaald door de media met alle nodige info over het aantal % in zijn bloed enz....
bangelijke foto,dat ik daar niet ben opgekomen om die te maken.
Kon ik nog is mijne advokaat inschakelen tegen Leijs die voetbal jeannet van boom.
 |
| Bericht: #768051 |
|
|
misantroop
PI Pro

|
| Geplaatst: Vr 16 Mei 2008, 18:54 | Onderwerp: |
 |
|
| Alain Quataert schreef: |
allee een volledig overbelast rechtsysteem kan zich dan nu weer eens gaan buigen over een stomme foto. Kan best zijn dat die foto wansmakelijk is, zo zijn de hypocriete reacties even wansmakelijk in mijn ogen, als die jongen nog geleefd had en binnen twee jaar een contract bij bvb Anderlecht had getekend werd hij uitgescheten voor het vuil van de straat door dezelfde mensen die nu lopen te zeggen hoeveel verdriet ze nu wel niet zouden hebben. Verdriet hebben voor iemadn die je niet kent is echter onmogelijk, het is een kunstmatig iets, hetzelfde alsof je naar een drama film kijkt en een traantje wegpinkt maar op het einde van de film ga je toch nog steeds vrolijk slapen. Dat sommigen nood hebben aan "helden" is onbegrijpelijk, dat men daar zover in wilt gaan dat men de waarheid wilt verdraaien en het recht op vrije meningsuiting wilt gaan aanvallen door gerechterlijke procedures te starten tegen een fotootje, hoe wansmakelijk dat dan ook mag zijn, is niet alleen onbegrijpelijk meer maar ronduit gevaarlijk.
Vraag me trouwens nog steeds af wanneer de resultaten van het toxicologisch onderzoek zullen vrijgegeven worden en hoelang dat onderzoek nog gaat duren, Bij de twee Polen die een vrouw doodreden was het anders vlug bekend dat ze onder invloed waren en was het geheim van het onderzoek blijkbaar niet zo belangrijk. |
| Bericht: #768057 |
|
|
Jean Rels
PI Junior

|
| Geplaatst: Vr 16 Mei 2008, 19:50 | Onderwerp: |
 |
|
| whoisy schreef: |
Loop toch eens langs bij een dokter, je wordt serieus pathetisch. |
Dokter kan hier niet helpen. Psychiater denkelijk wel, anders wordt het "gesloten instelling" ! |
| Bericht: #768061 |
|
|

|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 Volgende
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Zo 7 Sep 2008, 12:36
|
|
|
|
| Gerelateerde berichten |