Altijd goed om mensen ertoe te brengen zich te uiten als wat ze zijn,beroepstegendradigaards die niets anders dan de diepste minachting verdienen.
Wat is er nu tegendraads doen aan een BBQ aansteken?
Meiske, stop met uit je nek te lullen, je kan niet dieper ten gronde zakken dat je nu al bent gegaan. Doe het jezelf niet aan deze hypocrisie verder te zetten. Ook jij zorgt mee dat de Aarde opwarmt, of je dat nu graag hebt of niet. Tenminste, als je bij de believers hoort dat de Aarde wel degelijk opwarmt is dat.
De titel van het onderwerp zegt genoeg.De vorige behoort overigens ook tot de beroepstegendradigaards.Al afdoende bewezen door zijn eigen uitlatingen.
De vorige, de vorige... Je zou beter geargumenteerd beantwoorden als je aux serieux genomen wil worden, maar dat is "de vorige" zijn sterkste kant niet.
Uit: De Varkensstraat
Geplaatst: Di 13 Mei 2008, 21:45 | Onderwerp:
Wittman loopt hier te zeiken over een paar kolen die het klimaat zouden aantasten,maar lees zijn onderschrift eens: "De benzinegeur op een met napalm verbrande heuvel is de geur van de overwinning"
Vureke stook met napalm,foei Wittman
Trouwens,heb je die benzineverslindende tank nu nog niet van de hand gedaan
Lang leve den barbeque,als fanatieke kampeerder heb ik die dit jaar al meermaals aangestoken
Uit: het verleden van PI
Geplaatst: Do 15 Mei 2008, 10:16 | Onderwerp:
Vorige poster krijgt bovenkamer van witteke.
Niet veel eten aan, maar veel ruimte om op te vullen met pikant gehakt.
Slecht voor darmen van Boerke, dat wel... .
Deze poster BBQ't vaak. Ethiopiërke aan 't spit : lekker. Maar ge moet wel rap genoeg aan 't spit draaien of ze pikken intussen de pellepatatten uit 't vuur
Ik heb niet meer gedaan dan op de belachelijkheid wijzen van de titel van dit onderwerp.
"De benzinegeur op een met napalm verbrande heuvel is de geur van de overwinning"
Ben ik een paar dagen van het mooie weer aan het genieten, en dan lees ik deze onzin van de Witte weer.
Wittemann die graag tankcommandant zou willen zijn weet blijkbaar niet veel van chemie.
Fosfor mijn beste is giftiger voor de mens dan curare of strychnine. Daar waar deze beide een LD50 van 500 hebben, heeft fosfor er eentje van 50 mg/kg. En benzine is een mengsel van koolwaterstoffen en uiterst kankerverwekkend.
Jij giet dat spul op een heuvel, wat niet alleen misdadig is qua verwondingen die je toebrengt op mensen en dieren, het spul is namelijk niet te doven met water. Maar wat enorm veel schade toebrengt aan het milieu, het is namelijk zeer moeilijk afbreekbaar.
Maar daar staat onze verstandelijk gehandicapte maar toch pedante tankcommandant niet bij stil, als hij maar kan kakken op de BBQ gebruikers.
En even ter informatie, we gaan vandaag weer wat fijn stof de lucht inblazen, ik hoop maar dat het weer wat wil meevallen.
Ik heb niet meer gedaan dan op de belachelijkheid wijzen van de titel van dit onderwerp.
Dat heb je niet kapzwans. Iedereen kan dit topic herlezen en vaststellen dat je bovenstaande stelling niet opgaat. Naast forumzot en lapzwans ben je dus ook nog eens een gepatenteerde leugenaar.
Goe bezig Witte, goe bezig.
Vorige poster vergeet zichzelf op te nemen in het lijstje. Hij zwamt wat uit zijn nek en is dus geen partij voor de tegenstander. Hij staat op Boerke's negeerlijst.
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum. Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief