pepsi
PI Junior

|
| Geplaatst: Za 17 Mei 2008, 00:50 |
 |
|
| Quote: |
| Welke idioot koos voor de kopvoddenpartij van die gelobotomiseerde geysenbettina?????????????????? |
da was maar om te lachen |
| Bericht: #768076 |
|
|
|
|
Magna Carta
PI Expert

Uit: Mol |
| Geplaatst: Za 17 Mei 2008, 01:28 |
 |
|
Beste, eerst mijn innige deelneming en sympathie.
Maar denk je nou echt dat het VB verlaten jou en je lotgenoten zal helpen? Denk even na welke bestaande partij je kan helpen.
Het VB is de enige partij die consequent voor de onafhankelijkheid strijdt. Dit zal toelaten de onverantwoorde transferten terug te schroeven en in Vlaanderen middelen vrij te maken voor gebieden die duidelijk onder-bedeeld zijn.
Sterkte, Hans |
| Bericht: #768079 |
|
|
wittmann
PI Pro

|
| Geplaatst: Za 17 Mei 2008, 06:36 |
 |
|
Het VB gaat helemaal niets doen. |
| Bericht: #768095 |
|
|
mon
PI Newbie

|
| Geplaatst: Za 17 Mei 2008, 07:30 |
 |
|
het vlaams belang zal er alles aan doen en de meeste weten dat
.Ze worden steeds in een hoek geduwd en dat weten de mensen ook.op tv de radio en ga maar verder worden ze afgeschilderd als facisten en nog van dat scheld gedoe.waarom laat men ze niet mee regeren .bang dat het inderdaad beter zal worden voor de mensen deze ploeg beloofd en beloofd maar er komt niets van terecht.daarom probeer eens iets anders en stem vlaams belang en we zullen zien. |
| Bericht: #768096 |
|
|
wittmann
PI Pro

|
| Geplaatst: Za 17 Mei 2008, 08:37 |
 |
|
Het VB zal aan de zijlijn staan en niets doen. |
| Bericht: #768098 |
|
|
hilde
PI Master

|
| Geplaatst: Za 17 Mei 2008, 08:45 |
 |
|
Gisteren in de wagen hoorde ik het nieuws over dat Europa de gemeente Zaventem zou gaan aanklagen voor discriminatie vanwege die goedkope bouwgronden die notabene eigendom zijn van de Vlaamse gemeente Zaventem (dus in mijn ogen doen zij ermee wat zij willen).
toen dacht ik eraan dat ik hier had aangeduid met "geen idee".
Wel ik heb wel een idee, maar er bestaat zo geen partij...ik neig meer en meer naar wat Roeland schrijft (eerlijk ik heb het nog niet allemaal ten gronde gelezen).
Ik zou stemmen voor een partij die voor een uittreding uit de EU is (door wat er de laatste week allemaal vanuit die hoek is gekomen), voor een onafhankelijk Vlaanderen en die partij moet voor mij dan ook bereid zijn Brussel op te geven vanwege te duur (hebben jullie de laatste statistieken gelezen?) Ik was in het buitenland toen ik het (Zaventem) hoorde en bedacht dat ik geen enkel probleem zou hebben met grenzen te moeten oversteken, integendeel...veiliger voor ons klein-regionaal Vlaanderen...
Trouwens weet iemand hoe het in Zwitserland
wettelijk
geregeld is qua taalregio's? |
| Bericht: #768099 |
|
|
bruggeveiligenleefbaar
PI Pro

|
| Geplaatst: Za 17 Mei 2008, 08:49 |
 |
|
| wittmann schreef: |
| Het VB zal aan de zijlijn staan en niets doen. |
Is nooit hun bedoeling geweest, kassa, kassa...
Ik citeer Führer Vanhecke aan een Vlaamse toog tussen een paar wittekens: "programma en intern reglement, ge zijt toch niet zo dom-naïef om daar zelf in te geloven ?"  |
| Bericht: #768100 |
|
|
moedertje
PI Senior

Uit: rotselaar |
| Geplaatst: Za 17 Mei 2008, 10:13 |
 |
|
Hij had het over LDD waarschijnlijk.  |
| Bericht: #768110 |
|
|
Ward
PI Pro

Uit: Stabroek |
| Geplaatst: Za 17 Mei 2008, 16:24 |
 |
|
| bruggeveiligenleefbaar schreef: |
Ik citeer Führer Vanhecke aan een Vlaamse toog tussen een paar wittekens: "programma en intern reglement, ge zijt toch niet zo dom-naïef om daar zelf in te geloven ?"  |
Moette nie vragen wat mentaliteit er heerst bij bv&l
Borrels gaan drinken met in zijn eigen ogen krapuul.
Om er dan hier tegen te kunnen fulmineren.
Ik denk eerlijk NIET dat fvh u een witteke waard vindt.
Dat ge zelfs uw eigen fantasiekes geloofd. |
| Bericht: #768168 |
|
|
Stoffel de Mossel
PI Addict

|
| Geplaatst: Za 17 Mei 2008, 16:33 |
 |
|
| borrel schreef: |
| Belachelijke topic als je weet dat meer dan 80% op dit forum VBer is |
Het kan toch zijn dat door de politieke crisis de verhoudingen hier een beetje veranderd zijn?
Bvb 70 of 60 % VB, of het tegenovergestelde 90% VB stemmers. Persoonlijk ken ik al een paar VB'stemmers die overwegen om eens op LDD te stemmen. Pesoonlijk ligt LDD me niet, maar als ik die mensen ga afkraken op hun keuze worden ze nog vastberadener. Net zoals de VB stemmer koppiger wordt als men zegt dat zijn stem niet de goede is.
Trouwens wie ben ik om tegen anderen te zeggen dat fout stemmen, misschien stem ik wel fout.  |
| Bericht: #768172 |
|
|
DeLuucas
PI Pro

Uit: De Varkensstraat |
| Geplaatst: Zo 18 Mei 2008, 21:57 |
 |
|
Wittmann schreef: Het VB staat aan de zijlijn,en zal niets doen
Daarom dat traditionele partijen oude VB-standpunten schaamteloos overnemen.Zelfs standpunten van het o zo verfoeilijke 70-puntenplan schuwt men niet.Hoe hypocriet kan men zijn.
Het VB bepaalt voor een deel de agenda mijn beste,gewoon door de druk op de ketel te zetten. |
| Bericht: #768339 |
|
|
Flipgirl
PI Senior

Uit: Mechelen |
| Geplaatst: Ma 19 Mei 2008, 11:54 |
 |
|
Ik ben die die voor een andere partij stemt. |
| Bericht: #768363 |
|
|
Blauwvoet
PI Moderator

Uit: Antwerpen |
| Geplaatst: Ma 19 Mei 2008, 12:00 |
 |
|
Een waardeloze stem dus. |
| Bericht: #768366 |
|
|
Sukkelaar13
PI Pro

|
| Geplaatst: Ma 19 Mei 2008, 17:37 |
 |
|
| wittmann schreef: |
| Blanco of niet gaan,liefst het laatste. |
 |
| Bericht: #768416 |
|
|
bruggeveiligenleefbaar
PI Pro

|
| Geplaatst: Ma 19 Mei 2008, 18:21 |
 |
|
| Blauwvoet schreef: |
| Een waardeloze stem dus. |
Minstens evenveel als een stem voor het Blok, en das genen zever...  |
| Bericht: #768427 |
|
|
Dina
PI Elite

Uit: VLAAMS-Brabant |
| Geplaatst: Ma 19 Mei 2008, 18:37 |
 |
|
Minstens evenveel als een stem voor het Blok, en das genen zever...  |
Als ik zie hoeveel programmapunten van het Vlaams Blok/Belang intussen al gerealiseerd werden door andere partijen; Als ik zie dat nu openlijk, en door zowat iedereen, over een onafhankelijk Vlaanderen worden nagedacht (pro of contra), dan denk ik niet dat een stem voor het VB ooit verloren is geweest.
Het VB is altijd een zweeppartij geweest. En zij doet dat voortreffelijk. Alleen spijtig dat de anderen zoveel tijd nodig hebben om bepaalde zaken te snappen.  |
| Bericht: #768428 |
|
|
4sake
PI Expert

Uit: de broek van onze pa. |
| Geplaatst: Ma 19 Mei 2008, 22:37 |
 |
|
| Quote: |
| Als je nu zou moeten gaan stemmen op wie zou je stemmen? |
Zeker niet op dit komisch duo !!!!
 |
| Bericht: #768440 |
|
|
bruggeveiligenleefbaar
PI Pro

|
| Geplaatst: Ma 19 Mei 2008, 22:41 |
 |
|
| Dina schreef: |
Als ik zie hoeveel programmapunten van het Vlaams Blok/Belang intussen al gerealiseerd werden door andere partijen; Als ik zie dat nu openlijk, en door zowat iedereen, over een onafhankelijk Vlaanderen worden nagedacht (pro of contra), dan denk ik niet dat een stem voor het VB ooit verloren is geweest.
Het VB is altijd een zweeppartij geweest. En zij doet dat voortreffelijk. Alleen spijtig dat de anderen zoveel tijd nodig hebben om bepaalde zaken te snappen.  |
Een natuurlijke evolutie, Dina, waar het Blok weinig of niets heeft mee te maken. De Vlaamse ontvoogding en bewustmaking is al aan de gang sinds de Frontersbeweging, na de eerste wereldbrand.
Ook de gebroeders Daens droegen hun steentje bij. En wat dat andere betreft: multicul en '(on)veiligheid', daar lopen we zelfs nog achter bij onze buurlanden. Het Blok lijkt (bij gebrek aan debat)eerder een rem te zijn op de aanpak en oplossingen. |
| Bericht: #768442 |
|
|
4sake
PI Expert

Uit: de broek van onze pa. |
| Geplaatst: Ma 19 Mei 2008, 23:10 |
 |
|
Een natuurlijke evolutie, Dina, waar het Blok weinig of niets heeft mee te maken. De Vlaamse ontvoogding en bewustmaking is al aan de gang sinds de Frontersbeweging, na de eerste wereldbrand.
Ook de gebroeders Daens droegen hun steentje bij. En wat dat andere betreft: multicul en '(on)veiligheid', daar lopen we zelfs nog achter bij onze buurlanden. Het Blok lijkt (bij gebrek aan debat)eerder een rem te zijn op de aanpak en oplossingen. |
Nu ben je toch aan het wildplassen hé,
jij bent al goed gebrainwasht door L(ul)DD |
| Bericht: #768444 |
|
|
hilde
PI Master

|
| Geplaatst: Di 20 Mei 2008, 00:48 |
 |
|
| Pijpken schreef: |
Ik heb geen idee meer. Al van het begin stemde ik voor het VB, maar sedert ik invalide ben geworden en veel in een rolkarretje moet zitten als ik de straat op moet, heb ik al veel hindernissen die kunnen opgelost worden aan het Vlaams Belang gemeld, doch ik ondervind nu dat zij geen invaliden als leden willen hebben, want ze antwoorden niet. Vroeger als ik klaagde over de overlast van het vreemd gespuis in mijn buurt, dan kreeg ik steeds een redelijk bevredigend antwoord en ze hielpen toch zo goed als ze konden door de politie wat onder druk te zetten.
Het is zeker geen invalidegezinde partij en ik wil graag nog wat comfort in mijn leven hebben als kreupele, zal ik kiezen voor de partij die naar mijn grieven en ook van de vele duizenden andere lotgenoten die zonder eigen fout in een mindevalide leefwereld zijn terechtgekomen, luisteren en een voor oplossingen zorgen.
Als harde werker en levensgenieter zijn mijn beperkingen van nu een hel. |
Met deze bedank ik u om dit hier te melden, ik ben blij dat ik dat weet, het kan niet dat een
gezinspartij
niets doet voor haar zwakkere leden, dat zijn GEEN waarden en normen, uw ervaringen met het VB doen me nadenken en hopelijk leest het VB dit ook, want voor twijfelaars als ik (toevallig niet in een karretje, straks mischien wel zoals dat kan met iederéén) zou zo een punt wel eens de balans niet zo positief kunnen doen overhellen, dat doet het trouwens...het kan niet dat een partij ENKEL bij overlast vanwege vreemden reageert maar niets doet voor onze eigen zwakkeren...dat maakt me boos, en ik vraag me af wat Bruno Valckeniers die een echte Christene is (volgens zijn eigen zeggen) daarvan vindt.
veel echt gemeende empathie en sterkte |
| Bericht: #768453 |
|
|

|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3, 4 Volgende
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Zo 12 Okt 2008, 07:32
|
|
|
|