moedertje
PI Senior

Uit: rotselaar |
| Geplaatst: Za 17 Mei 2008, 13:37 |
 |
|
Bron : Elsevier
'Moslims klagen over korte broek bouwvakkers'
zaterdag 17 mei 2008 12:19
In Almere is enige commotie ontstaan nadat islamitische buurtbewoners hadden geklaagd over bouwvakkers die afgelopen week in korte broeken rondliepen. Te bloot en te kort, menen de moslims.
Lange broek aan voor bouwvakkers, vinden islamitische bewoners van Almere
Dat schrijft De Telegraaf.
Kledingkeuze
De bouwvakkers werken aan een groot renovatieproject in de wijk Stedenwijk-Noord.
De uitvoerder van het project heeft de werklieden vorige week, ondanks de hitte, gevraagd om lange broeken te dragen, omdat islamitische buurtbewoners de kledingkeuze afkeurden.
Klachten
De bouwvakkers namen in eerste instantie de klachten ter kennisgeving aan. ‘Er zijn alleen afspraken over correcte kleding. Dat zijn een korte broek en T-shirt ook,’ aldus de uitvoerder.
'Maar als bewoners hier serieus last van ondervinden, gaan we kijken hoe we dat oplossen.’
Hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat men rekening wil houden met die klachten van moslims? Nog maar eens een staaltje van het Europa waar we naartoe gaan. Als de moslims ons nog verder uitdagen in verband met onze levensstijl dan gaan we naar toestanden zoals afgelopen week in Napels. Moeten de mannen misschien binnen een aantal jaren werken in een slaapkleed met pots op? |
| Bericht: #768126 |
|
|
|
|
pluto
PI Addict

|
| Geplaatst: Za 17 Mei 2008, 13:47 |
 |
|
Dergelijke dhimmitude is te zot voor woorden, ik zou speciaal een string aandoen om die intolerante zandkruipers te irriteren. |
| Bericht: #768127 |
|
|
Dina
PI Elite

Uit: VLAAMS-Brabant |
| Geplaatst: Za 17 Mei 2008, 13:52 |
 |
|
| pluto schreef: |
| Dergelijke dhimmitude is te zot voor woorden, ik zou speciaal een string aandoen om die intolerante zandkruipers te irriteren. |
Ik wou just hetzelfde zeggen.  |
| Bericht: #768129 |
|
|
4sake
PI Expert

Uit: de broek van onze pa. |
| Geplaatst: Za 17 Mei 2008, 15:44 |
 |
|
K'heb jaar en dag tot heden in de bouw gewerkt,dat wil ik nog is meemaken dat ze me vertellen in de zomer wanneer ook ik en mijn zoon met broek tot juist boven de knie die als werkkledij worden verkocht wij deze niet meer mochten dragen, en lange broeken aandoen,
die konden den boom in,
zo was ik is een dak aan het vernieuwen en ik kroop via de ladderlift naar boven,ineens stop er een auto met twee man in,
"mijnheer wil u zo goed zijn om naar beneden te komen" ik dacht mmm misschien werk bij,nee het waren heren van de veiligheidsdienst.
beneden aangekomen,zei een ervan "u weet toch dat u niet via de laddelift naar boven mag kruipen" ik replikeerde u gaat toch niet pinokio in het bos opvoeren of wat ?,waarop hij serieus kwaad werd,vroeg mijn papieren en siskaart ik liet hem maar razen
tot ik uiteindelijk zei dat ik zelfstandige was,hij werd zo rood als een tomaat,en als zelfstandige kan ik desnoods ondersteboven de lift opkruipen en daar heb u geen zaken mee,en hij kon samen met zijn homopartner hun schup afkuisen.
En moest ik nu voor een baas gewerkt hebben zou ik ook geen lange broek aangedaan hebben en in korte broek komen werken,dan geeft mijne baas de c4 maar,dan kan ik verder via rechtswege.
 |
| Bericht: #768146 |
|
|
Duvel
PI Pro

Uit: Antwerpen |
| Geplaatst: Za 17 Mei 2008, 16:24 |
 |
|
| 4sake schreef: |
K'heb jaar en dag tot heden in de bouw gewerkt,dat wil ik nog is meemaken dat ze me vertellen in de zomer wanneer ook ik en mijn zoon met broek tot juist boven de knie die als werkkledij worden verkocht wij deze niet meer mochten dragen, en lange broeken aandoen,
die konden den boom in,
zo was ik is een dak aan het vernieuwen en ik kroop via de ladderlift naar boven,ineens stop er een auto met twee man in,
"mijnheer wil u zo goed zijn om naar beneden te komen" ik dacht mmm misschien werk bij,nee het waren heren van de veiligheidsdienst.
beneden aangekomen,zei een ervan "u weet toch dat u niet via de laddelift naar boven mag kruipen" ik replikeerde u gaat toch niet pinokio in het bos opvoeren of wat ?,waarop hij serieus kwaad werd,vroeg mijn papieren en siskaart ik liet hem maar razen
tot ik uiteindelijk zei dat ik zelfstandige was,hij werd zo rood als een tomaat,en als zelfstandige kan ik desnoods ondersteboven de lift opkruipen en daar heb u geen zaken mee,en hij kon samen met zijn homopartner hun schup afkuisen.
En moest ik nu voor een baas gewerkt hebben zou ik ook geen lange broek aangedaan hebben en in korte broek komen werken,dan geeft mijne baas de c4 maar,dan kan ik verder via rechtswege.
 |
overlaatst een nief dak laten leggen , paar prijzen gevraagd allemaal rond de 50.000 euro
ah ja : stelling plaatsen , kraan huren voor stelling langs achter over huis te slepen , veiligheidscoordinator ..... allemaal bulle en bucht voor niks , kutvakbonden
Tot er ene kwam loeren en die kon dat voor 29.000 euro
allez joeng , zeg ekik , hoe komt datte ???? pffft zeitem wij zetten hier een dakdekkersliftje , in de goot vanboven een railingsken , niks stelling , niks kraan huren
Hoedatte ?
Wij zijn 3 zelfstandigen ,ze kunnen mijn kloten kussen met hun veiligheidscoordinator
schoon nief dak |
| Bericht: #768169 |
|
|
Ward
PI Pro

Uit: Stabroek |
| Geplaatst: Za 17 Mei 2008, 16:28 |
 |
|
Ik zou zeggen ook een string aandoen om te kloten.
Maar als "lasser" is dat niet zo evident zenne.  |
| Bericht: #768170 |
|
|
moedertje
PI Senior

| Geplaatst: Za 17 Mei 2008, 16:43 |
 |
|
Als die moslims tijdens de werkuren zouden werken, dan zouden ze het verdomd niet zien. Of zijn het bejaarde moslims die de hele dag voor het venster zitten? Gordijnen toedoen kan ook zenne  |
| Bericht: #768177 |
|
|
Duvel
PI Pro

| Geplaatst: Za 17 Mei 2008, 16:56 |
 |
|
| Ward schreef: |
Ik zou zeggen ook een string aandoen om te kloten.
Maar als "lasser" is dat niet zo evident zenne.  |
dan is uw haar rap van uw benen , kunde goe koersen  |
| Bericht: #768182 |
|
|
Duvel
PI Pro

| Geplaatst: Za 17 Mei 2008, 16:57 |
 |
|
| moedertje schreef: |
| Als die moslims tijdens de werkuren zouden werken, dan zouden ze het verdomd niet zien. |
RAAK  |
| Bericht: #768183 |
|
|
Trucker
PI Addict

Uit: vlaamse ouders |
| Geplaatst: Za 17 Mei 2008, 17:06 |
 |
|
| moedertje schreef: |
Als die moslims tijdens de werkuren zouden werken, dan zouden ze het verdomd niet zien. Of zijn het bejaarde moslims die de hele dag voor het venster zitten? Gordijnen toedoen kan ook zenne  |
Het is veel simpeler uit te leggen het zijn HOMOSEXUELE ISLAMIETEN
Zij willen gen blote MANNENbenen zien, worden ze te opgewonden van.
Een ISLAMIET die het met de vrouwen "doet" wil ook geen bloot zien, daar worden zij dan door opgewonden.
Een eenvoudige oplossing voor dit probleem met de WOESTIJNBEWONERS-SOORT terug naar hun woestijnen, hier geboren of niet maakt voor mij geen zak uit, weg ermee. |
| Bericht: #768184 |
|
|
Stoffel de Mossel
PI Addict

|
| Geplaatst: Za 17 Mei 2008, 17:11 |
 |
|
| Dina schreef: |
Ik wou just hetzelfde zeggen.  |
Ik ben moslim en ik verbied u van hier een foto te plaatsen van u in uwe string.  |
| Bericht: #768185 |
|
|
Roeland1
PI Pro

Uit: verontwaardiging, menslievendheid en hoop |
| Geplaatst: Za 17 Mei 2008, 17:15 |
 |
|
De Islam is gewoon een godsdienst die de aardelijke geneugten des levens (het zonnetje op de beentjes) zoveel mogelijk willen temperen. Voor die mannen moogde pas genieten van het leven wanneer dadde dood zijt.
Das zoals die kopvod - al die moslima's doen dat aan om 'de verleiding van de haren te verbegen' en ze doet dat 'in naam van Allah',
terwijl ze geloven dat Allah hun haartjes heeft ontworpen,
en terwijl die kopvod geen Goddelijke, maar een menselijke creatie is,
Impliciet stellen ze hun menselijk gecreëerde kopvod boven de 'Goddelijk gecreëerde haardracht'
Gewoon kirrewiet die religieuzen, niets mee aan te vangen. 'Schocktherapie' via het aandoen van nog minder kleren of zelfs een string is idd aangewezen. |
| Bericht: #768186 |
|
|
moedertje
PI Senior

| Geplaatst: Za 17 Mei 2008, 17:31 |
 |
|
[quote="Trucker"]
Maar ergens heb je toch gelijk hoor. Als die moslims niets willen horen of zien van de westerse wereld dan moeten ze maar terug gaan naar de landen met vodden, potsen en nachtkleren.
Wat vinden die sukkelaars dan hiervan?
|
| Bericht: #768189 |
|
|
4sake
PI Expert

Uit: de broek van onze pa. |
| Geplaatst: Za 17 Mei 2008, 18:39 |
 |
|
Quote Duvel
| Quote: |
overlaatst een nief dak laten leggen , paar prijzen gevraagd allemaal rond de 50.000 euro
ah ja : stelling plaatsen , kraan huren voor stelling langs achter over huis te slepen , veiligheidscoordinator ..... allemaal bulle en bucht voor niks , kutvakbonden
Tot er ene kwam loeren en die kon dat voor 29.000 euro
allez joeng , zeg ekik , hoe komt datte ???? pffft zeitem wij zetten hier een dakdekkersliftje , in de goot vanboven een railingsken , niks stelling , niks kraan huren
Hoedatte ?
Wij zijn 3 zelfstandigen ,ze kunnen mijn kloten kussen met hun veiligheidscoordinator
schoon nief dak
|
voila en zo hoort het ook Duvel.
 |
| Bericht: #768200 |
|
|
casper
PI Master

|
| Geplaatst: Za 17 Mei 2008, 19:19 |
 |
|
Dat men toch altijd maar wil toegeven aan allah-kruipers i.p.v. die ens goed uit te lachen wanneer ze weer met hun achterlijk gezever afkomen. |
| Bericht: #768206 |
|
|

|
|
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Zo 12 Okt 2008, 11:39
|
|
|
|
|
|