Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

graag jullie mening over een moeder die een lesbische relatie begint

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > De Achterkamer > Kletshoekje

Author Thread
hilde
PI Master
PI Master

Geplaatst: Do 15 Mei 2008, 18:05  Reageer met quote   Naar boven

Graag had ik geweten wat anderen vinden van het volgende.

Een vrouw huwt een eerste maal heeft uit dat huwelijk 2 kinderen op het ogenblijk zijn ze 12 en 15 jaar, ze verlaat het huwelijk (verkopen woning etc...) met nog schulden, voor een andere man, ze scheiden en ze huwt vervolgens de andere man, die haar schulden afbetaald en ze hebben samen een kind van nu 5 jaar, ze bouwen een huis, wonen daar nu ongeveer een jaar in en de vrouw verlaat haar 2de man (eist 85.000 euro, alhoewel de middelen voor het huis voor het grootste deel van de man kwamen) met haar 3 kinderen om bij een andere vrouw, dus een lesbische relatie, in te trekken.
Graag jullie echte mening, omdat ik graag zou weten of ik nu fout denk of niet....
Bericht: #767868

Stoffel de Mossel
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Do 15 Mei 2008, 18:17  Reageer met quote   Naar boven

Bij wie of wat ze intrekt moet ze zelf weten.
Dat ze die man tracht om 85.000 € afhandig te maken te maken lijkt me overdreven, vooral omdat je zegt dat de man bijna alle kosten droeg. Aan de andere kant als je samen iets wil opbouwen, doe je dat als paar, de vrouw in kwestie zal ook wel haar bijdrage geleverd hebben veronderstel ik, al was het niet financieel dan.

Wat mij het meeste stoort is dat ze haar kinderen verplicht om samen te leven met een onnatuurlijke relatie.
Bericht: #767869

Thomas O'Malley
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Do 15 Mei 2008, 18:32  Reageer met quote   Naar boven

Je denkt juist, denk ik. Ik denk hetzelfde. Die vrouw is gek. En de slachtoffers zijn de kinderen.
Bericht: #767874

hilde
PI Master
PI Master

Geplaatst: Do 15 Mei 2008, 18:39  Reageer met quote   Naar boven

juist de kinderen, mag men de kinderen in zulke situatie zetten?
Welke heteroman zou zich wagen aan een avontuur van kinderen te hebben met een lesbische vrouw, ik denk niet dat men op 37-jarige leeftijd lesbisch wordt, maar dat men het altijd was.
beide echtgenoten dachten tot nu toe dat ze kinderen hadden met een hetero-vrouw.
Heeft deze vrouw dan geen plichten, heeft ze dan geen slachtoffers gemaakt??? Ze heeft de 3 kinderen gewild op basis van tweemaal een hetero-koppel, ze maakte dat toch iederéén wijs..
Ik classeer haar gedrag als zware misleiding...als het misbruik van vertrouwen van haar respectievelijke echtgenoten...
Mag een vrouw daar zomaar mee wegkomen onder het mom "men leeft met wie men wil".
Heeft zo een vrouw nog het recht gezien haar vroegere beslissingen nl kinderen te hebben, nog het recht haar "goesting" prioritair te stellen, zonder zich af te vragen wat de impact kan zijn op de kinderen, vooral die uit het eerste huwelijk, die hebben reeds mee een scheiding moeten verwerken, ze zagen de 2de man ook als een vader en hij gedroeg zich ook als hun vader, net als de echte vader...nu moeten ze twee vaders achterlaten.
Kan daar wettelijk iets tegen gedaan worden?
Allemaal goed en wel, gelijke rechten voor holebi's, maar ik ga totaal niet akkoord met "dit soort holebi's" die hetero slachtoffers maken...( in deze de twee mannen) en wie weet hoe erg de kinderen???

P.S., die 85.000 euro, daar heeft ze in feite geen recht op, ik ken de situatie, maar het gaat me over de emotionele schade, geld is hierin ondergeschikt, alhoewel het veel over haar zegt...
Bericht: #767875

Stoffel de Mossel
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Do 15 Mei 2008, 19:23  Reageer met quote   Naar boven

De kinderen zouden aan de vaders toegewezen moeten worden.
De vrouw geeft blijk van een relationele instabiele houding, dat is nefast voor kinderen en de opvoeding.
Bericht: #767898

hilde
PI Master
PI Master

Geplaatst: Do 15 Mei 2008, 19:34  Reageer met quote   Naar boven

Ja, maar welke rechter doet dat op basis van een lesbische relatie, vooral nu de holebi's mogen huwen???
Ik ga eerlijk zijn, ik mocht haar graag zeer graag zelfs, haar eerste echtgenoot was mijn broer, met de tweede echtgenoot hadden wij over de jaren en voor het welzijn van de kinderen een zeer goede band opgebouwd, en hij is een man van goud, hij maakte totaal geen verschil tussen mijn neefjes en zijn bloedeigen kind.
Maar nu zou ik haar iets kunnen doen, mijn hart huilt voor de kinderen...
kent u een advocaat die zulke zaken reeds heeft gepleit, ik ken nog zo'n gevallen maar die lesbo-koppels wisten de ex-echtgenoten zeer goed te bewerken, en hebben de kinderen toch bij hun (bij de lesbo's)
Bericht: #767900

Stoffel de Mossel
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Do 15 Mei 2008, 20:53  Reageer met quote   Naar boven

hilde schreef:
..kent u een advocaat die zulke zaken reeds heeft gepleit, ...

Nee, die ken ik niet. Cry
Bericht: #767904

Blauwvoet
PI Moderator
PI Moderator

Uit: Antwerpen
Geplaatst: Do 15 Mei 2008, 21:18  Reageer met quote   Naar boven

http://www.advocaat.be/Pages/SearchLawyer.aspx?1=1&pID=468&mIDa=376&mIDb=377&mIDc=0&mIDd=0&log=1
Bericht: #767908

hilde
PI Master
PI Master

Geplaatst: Do 15 Mei 2008, 21:32  Reageer met quote   Naar boven

Blauwvoet schreef:
http://www.advocaat.be/Pages/SearchLawyer.aspx?1=1&pID=468&mIDa=376&mIDb=377&mIDc=0&mIDd=0&log=1

Bedankt Blauwvoet
Bericht: #767911

hilde
PI Master
PI Master

Geplaatst: Do 15 Mei 2008, 21:41  Reageer met quote   Naar boven

Stoffel de Mossel schreef:
De kinderen zouden aan de vaders toegewezen moeten worden.
De vrouw geeft blijk van een relationele instabiele houding, dat is nefast voor kinderen en de opvoeding.

Ja die zouden aan de vaders moeten worden toegewezen, maar de 3 kinderen zijn echte broers, ook voor mij telt de jongste evenveel als de andere twee (eigen bloed) juist doordat zij een echt trio zijn.
Dus die broers worden dan uit elkaar getrokken...grrrr, ze zullen elkaar wel veel zien want de vaders zijn na de eerste scheiding vrienden geworden, en nu natuurlijk hebben ze een gezamelijk verdriet, maar toch.
Die hele scheidingsregeling en samengestelde gezinnen is toch maar niets in mijn ogen...
en de vrouw die meestal de kinderen krijgt en ze dan gebruikt om de vaders vaak te chanteren om zo hun zin te krijgen...
Ach, er zijn toch echt smerige vuile vrouwen...
Bericht: #767913

hilde
PI Master
PI Master

Geplaatst: Di 20 Mei 2008, 01:07  Reageer met quote   Naar boven

Het lucht me een beetje op het hier neer te schrijven vandaar het vervolg:
inmiddels heeft ze zelf gezegd dat ze steeds meer voor vrouwen is geweest en zelf op het internet een vrouwelijke (lesbische) partner is gaan zoeken, het is een echt manwijf haar nieuwe partner, we hebben ze toevallig gezien.
Echtgenoot n°2 ligt inmiddels in het ziekenhuis, 'k zou er haar beter inkloppen...
Ze heeft het steeds geweten, vuil wijf ze zegt dat dan nog tegen haar ex-echtgenoten, ja ze wou kinderen, nu mijn bedenking... de spermabank zal zeker niet financieël bijgedragen hebben voor de opvoeding van de kinderen, vandaar..ik weet het, het is kort door de bocht maar het is wel de puurste waarheid...grrr
Ik vraag me af of ik als tante iets kan doen, of mijn ouders als grootouders???
Bericht: #768455

Blauwvoet
PI Moderator
PI Moderator

Uit: Antwerpen
Geplaatst: Di 20 Mei 2008, 15:40  Reageer met quote   Naar boven

Misschien heb je hier iets aan Hilde :

http://www.elfri.be/NL/Juridische%20informatie/Familierecht/omgangsrecht_bezoekrecht_grootouders.htm

Noteer tevens dat uitingen van homosexualiteit tijdens een huwelijk als grove belediging kunnen beschouwd worden.
Zet er een goed advocaat op en ze is haar kinderen kwijt. Wink
Bericht: #768488

hilde
PI Master
PI Master

Geplaatst: Di 20 Mei 2008, 15:54  Reageer met quote   Naar boven

Blauwvoet schreef:
Misschien heb je hier iets aan Hilde :

http://www.elfri.be/NL/Juridische%20informatie/Familierecht/omgangsrecht_bezoekrecht_grootouders.htm

Noteer tevens dat uitingen van homosexualiteit tijdens een huwelijk als grove belediging kunnen beschouwd worden.
Zet er een goed advocaat op en ze is haar kinderen kwijt. Wink

bedankt hé Blauwvoet..ik ga zekers verder
Bericht: #768489

Wee man
PI Zageman
PI Zageman

Geplaatst: Wo 21 Mei 2008, 00:07  Reageer met quote   Naar boven

hilde schreef:
Graag had ik geweten wat anderen vinden van het volgende.

Een vrouw huwt een eerste maal heeft uit dat huwelijk 2 kinderen op het ogenblijk zijn ze 12 en 15 jaar, ze verlaat het huwelijk (verkopen woning etc...) met nog schulden, voor een andere man, ze scheiden en ze huwt vervolgens de andere man, die haar schulden afbetaald en ze hebben samen een kind van nu 5 jaar, ze bouwen een huis, wonen daar nu ongeveer een jaar in en de vrouw verlaat haar 2de man (eist 85.000 euro, alhoewel de middelen voor het huis voor het grootste deel van de man kwamen) met haar 3 kinderen om bij een andere vrouw, dus een lesbische relatie, in te trekken.
Graag jullie echte mening, omdat ik graag zou weten of ik nu fout denk of niet....

Ik heb ook een soortgelijk verhaald gehoord en het ging over de huidige voorzitster van het Vlaams Parlement! Eek Sick Maar wat er van waar is natuurlijk... Confused
Bericht: #768525

Jean Rels
PI Junior
PI Junior

Geplaatst: Wo 21 Mei 2008, 09:25  Reageer met quote   Naar boven

Voor haar straf bij Margriet Hermans steken... Eek
Bericht: #768537

Magna Carta
PI Expert
PI Expert

Uit: Mol
Geplaatst: Wo 21 Mei 2008, 19:40  Reageer met quote   Naar boven

Bah.
Bericht: #768590

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Zo 12 Okt 2008, 12:12
  Berichten van afgelopen:      
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
phpBB Group