kweetnie
PI Addict

|
| Geplaatst: Di 24 Jun 2008, 07:19 | Onderwerp: |
 |
|
Oei, hier zijn lange, heel lange tenen geraakt aan de reacties van rechts te lezen.. |
| Bericht: #774928 |
|
Advertentie
|
|
4sake
PI Expert

Uit: de broek van onze pa. |
| Geplaatst: Di 24 Jun 2008, 07:25 | Onderwerp: |
 |
|
| Dina schreef: |
Moesten die hongerstakers eten, dan zouden ze er zo erg niet aan toe zijn. Juist?
Awel dat ze dan eten.
Voor de rest moet je daar geen aandacht aan schenken.
Als mijn kinderen 's avonds hun bord niet willen leegeten, moeten ze daarna ook niet komen zeuren dat ze honger hebben.  |
Ik heb aan een hulporganisatie" Nood aan Brood" twee varkens willen geven voor die hongerstakers,maar ze accepteerde mijn gift niet. |
| Bericht: #774934 |
|
|
KempensBoerke
PI Expert

Uit: ...de Voorkempen... |
| Geplaatst: Di 24 Jun 2008, 08:22 | Onderwerp: |
 |
|
| kweetnie schreef: |
| Oei, hier zijn lange, heel lange tenen geraakt aan de reacties van rechts te lezen.. |
en als je ze van links leest, lukt het dan beter? |
| Bericht: #774946 |
|
|
RANDY10
PI Addict

|
| Geplaatst: Di 24 Jun 2008, 08:42 | Onderwerp: |
 |
|
| kweetnie schreef: |
| Oei, hier zijn lange, heel lange tenen geraakt aan de reacties van rechts te lezen.. |
Kweetnie, verplicht er hen iemand om in hongerstaking te gaan?? kweethet nie zulle maar denk het nie  |
| Bericht: #774949 |
|
|
Magna Carta
PI Expert

Uit: Mol |
| Geplaatst: Wo 25 Jun 2008, 03:16 | Onderwerp: |
 |
|
Men vergeet soms dat de grote meerderheid 'zonder papieren' is, omdat ze
zelf
hun papieren vernietigd hebben, met de bedoeling van repatriëren te bemoeilijken of onmogelijk te maken. |
| Bericht: #775069 |
|
|
Sukkelaar13
PI Pro

|
| Geplaatst: Wo 25 Jun 2008, 09:54 | Onderwerp: |
 |
|
En dan gaan die onnozelaars van de KWB hen nog steunen maar terzelfdertijd toch voor de nadenkers er aan toevoegen dat wij niet kunnen instaan voor alle vluchtelingen : huichelaars. |
| Bericht: #775080 |
|
|
Magna Carta
PI Expert

Uit: Mol |
| Geplaatst: Wo 25 Jun 2008, 13:05 | Onderwerp: |
 |
|
Kweetnikske, als ik jou was dan zou ik uit solidariteit met de papier-slikkers mee in hongerstaking gaan. Spijtig als we dan ons groot licht zouden verliezen..  |
| Bericht: #775107 |
|
|
Trucker
PI Addict

Uit: vlaamse ouders |
| Geplaatst: Vr 27 Jun 2008, 16:44 | Onderwerp: |
 |
|
the neverending story : "mensen zonder papieren" (dixit de poco media helaas er is geen andere) kortweg llegalen die met de medewerking van de openbare Kromroep Brt op kop een emo campagne voeren.. bah bah en nog eens bah.
Terug naar hun landen van herkomst, niet toevallig steeds woestijnlanden.
Het ergste moet nog komen lees onderstaand stukje van politics.be
CD&V: Vijftig dagen hongerstaking Begijnhofkerk Brussel
(27/06/2008)
CD&V-senator Lanjri vraagt minister snel met beloofde regularisatie-omzendbrief te komen
Vandaag gingen een 120-tal mensen in de Brusselse Begijnhofkerk hun 50ste dag hongerstaking in. Ze willen daarmee hun roep naar een humaan migratiebeleid en duidelijke regularisatiecriteria kracht bijzetten. CD&V-senator Nahima Lanjri drong zopas in de Senaat nogmaals bij minister Turtelboom aan om nu spoedig met de beloofde regularisatie-omzendbrief te komen.
"De hongerstakingen op zich, hoe dramatisch ook, kunnen niet goedgekeurd worden'', aldus N. Lanjri. ,,Hongerstaking kan en mag niet gebruikt worden als drukkingsmiddel om individuele regularisaties of algemene politieke beslissingen af te dwingen. Maar het is wel een duidelijk signaal aan de overheid van de impact van het uitblijven van de regularisatie-omzendbrief".
Minister Turtelboom antwoordde dat ze in contact is met de hongerstakers en dat haar diensten alle wettelijke mogelijkheden hebben toegelicht. De actievoerders gingen daar niet op in. Ook vroeg ze hun namen op om individueel de dossiers te kunnen evalueren, maar ze weigerden dit. Ze was het met Lanjri eens dat er geen koppeling kan gemaakt worden tussen de hongerstakingen en de op til zijnde omzendbrief regularisatie.
Nahima Lanjri vroeg de minister om dringend met de beloofde omzendbrief regularisatie te komen en dit in het belang van alle mensen die wachten op duidelijkheid in hun dossier. "Of men nu in aanmerking komt of niet voor regularisatie, beter duidelijkheid dan blijvend in tergende onzekerheid te blijven", aldus Lanjri. Ze herhaalde dat CD&V blijft aandringen op heldere criteria op basis waarvan het dossier van iedere mens afzonderlijk kan getoetst worden.
nahimalanjri, een woestijnbewoonster die een vlugge regularisatie wil........
Het meest onheilsspellende is uiteraard de ".........beloofde regularisatie-omzendbrief............"
We (diegenen die werken om hun boterham te verdienen) gaan het geweten hebben; terug een bende ocmw en andere soorten van klaplopers erbij, lieden die onze sociale zekerheid van binnen uithollen...
Asiel mag ieder aanvragen maar het is een constante dat het (verfoeilijke) europa de numero uno is, niet moeilijk, in de VSA, china, australië, Nieuw Zeeland en andere werelddelen moeten ze werken om iets te verdienen.
In het verfoeilijke europa van de rode bende van de portugese nicht barosso en andere zonnekoningen KRIJGEN ze alles inclusief een verblijfsrecht.
Simpele oplossing, alle potentiële asielzoekers tijdens de looptijd van hun aanvraag OPSLUITEN in detentiecentra en de aanvraagprocedure drastisch verkorten door meer mensen en middelen in te zetten, bij voorkeur de "privé" zodat er geen legertje nutteloze ambtenaren bijkomen. |
| Bericht: #775377 |
|
|
Sukkelaar13
PI Pro

|
| Geplaatst: Vr 27 Jun 2008, 16:50 | Onderwerp: |
 |
|
En na 50 dagen in hongerstaking te zijn leven die 120 mensen nog steeds. Ik snap het niet. |
| Bericht: #775381 |
|
|
Dina
PI Elite

Uit: VLAAMS-Brabant |
| Geplaatst: Vr 27 Jun 2008, 16:53 | Onderwerp: |
 |
|
| Sukkelaar13 schreef: |
| En na 50 dagen in hongerstaking te zijn leven die 120 mensen nog steeds. Ik snap het niet. |
Misschien zijn ze het intussen gewoon geworden en hebben ze leren leven zonder eten?  |
| Bericht: #775382 |
|
|
Blauwvoet
PI Moderator

Uit: Antwerpen |
| Geplaatst: Vr 27 Jun 2008, 16:59 | Onderwerp: |
 |
|
| Sukkelaar13 schreef: |
| En na 50 dagen in hongerstaking te zijn leven die 120 mensen nog steeds. Ik snap het niet. |
Waren het er geen 50 van 120 kg ?  |
| Bericht: #775384 |
|
|
Roeland1
PI Pro

Uit: verontwaardiging, menslievendheid en hoop |
| Geplaatst: Vr 27 Jun 2008, 17:06 | Onderwerp: |
 |
|
| Dina schreef: |
Misschien zijn ze het intussen gewoon geworden en hebben ze leren leven zonder eten?  |
Lang leve de evolutieleer! Ze passen zich gewoonweg genetisch aan
ze worden nog goedkoop, die asielzoekers  |
| Bericht: #775388 |
|
|
Dina
PI Elite

Uit: VLAAMS-Brabant |
| Geplaatst: Vr 27 Jun 2008, 17:19 | Onderwerp: |
 |
|
Nee... volgens mij eten ze stiekem....  |
| Bericht: #775389 |
|
|
Trucker
PI Addict

Uit: vlaamse ouders |
| Geplaatst: Vr 27 Jun 2008, 17:51 | Onderwerp: |
 |
|
Als ze na 50 dagen nog steeds het vermogen hebben tot praten en bewegen wil ik er een maandloon op verwedden dat ze suikerrijke drankken nuttigen, mlet suiker kan een hongerstaker de boel aardig beduvelen.
Ik heb nog geen beeldenb gezien van het zooitje "hongerstakers" maar na 50 dagen is het al een zeer kritische grens die wordt overgestoken....... orgaanstoringen (permanent) en hersenbeschadiging is niet ongebruikelijk NA 50 dagen (ECHT elke vorm van) voeding weigeren, is reeds het stadium dat gedwongen opname (voor intraveneuze toename) wordt opgedrongen.
Nemen ze suiker....... ach dan kunnen ze het 90 dagen of langer uitzingen (lopen ze wel reeds een risico op stoornissen) .
Een echte hongerstaker, die wil je niet zien en zeker niet ruiken, dus het zooitje is (zoals ik eerder aanhaalde) de boel aan het beduvelen, ongetwijfeld zal de poco media daar gretig op inzoomen om nog maar ens de "lijdensweg" van "mensen zonder papieren" dik in de verf te zetten.
Tussen haakjes waar zijn de islamieten hun broeders, als het om doden of terrorisme of censuur gaat staaan ze op de eerste rij.......; én nu  |
| Bericht: #775392 |
|
|
swasti..
PI Addict

|
| Geplaatst: Vr 27 Jun 2008, 18:32 | Onderwerp: |
 |
|
| Roeland1 schreef: |
Hoog tijd voor een sterke integratiewetgeving! |
Helemaal mee eens . Heb je een idee hoe die er moet komen . Door een putsh ? |