Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Het Internet Politicsinfo.net
1 op 5 Belgen kan huisvesting amper betalen

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Politieke Arena > Politiek & actualiteit

Author Thread
BlueThunder
PI Addict
PI Addict

Uit: Dierbaar Vaderland België
Geplaatst: Di 1 Jul 2008, 15:03 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Bij de turken hebben ze strandsletsen voor 2 euro en bij 3 suisses is het min 80% Lol
Bericht: #776135

Rapporteer deze post

Advertentie
misantroop
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Di 1 Jul 2008, 16:40 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Flipgirl schreef:
Als ik vandaag zeg: "Halleluia, de ziekenkas heeft eindelijk mijn dokterbezoeken terugbetaald, nu kan ik tenminste schoenen betalen", zal dat wel genoeg zeggen zeker?

Mijn schoenen zijn al 3 weken compleet perte totale, maar ik heb maar één stel (naast nog een stel sandalen) ... Eén van de dagen es langs de solden gaan.

Het eerste wat hier betaald wordt, is de huur. Al moet ik daar ooit voor gaan lenen bij mijn ouders (laat ons zeggen dat die niet echt op een euro moeten kijken en mij in uiterste nood wel willen helpen), maar daar zorg ik voor dat dat betaald is.
Stel dat we uit ons appartementje vliegen, moeten we trouwens opnieuw op zoek en goedkoper dan hier gaan we niet snel iets vinden.

Daarna de rekeningen van dokters, onderzoeken en dergelijke allerhande (die dan achteraf worden terugbetaald, maar je moet ze eerst voorschieten) ...

Tussendoor uiteraard ook nog wat eten, maar dat komt sowieso voor 70 à 80 % uit Aldi. Overlaatst nog es 1 keer bij Colruyt geweest voor een paar dingen en we sloegen achterover van de prijzen (om zich "goedkoop" te noemen). Een rekening van 40 euro, terwijl we in Aldi voor dat bedrag een nagenoeg volle kar hebben. Ik sta daarbij wel op verse groenten en fruit en vers brood.

Vervolgens Electrabel en dergelijke. Die kunnen soms wel effe wachten en hebben geld genoeg (natuurlijk laten we het nooit zo ver komen dat we zouden afgesloten worden). Water zit in onze huurprijs. Verzekeringen worden wel zo snel mogelijk betaald.

En als er dan nog wat overblijft is dat voor ofwel sparen, ofwel om af en toe es te kunnen "leven" (int weekend bijvoorbeeld es naar een bbq van vrienden gaan, es naar een plaatselijk festivalletje, ...), maar ook voor dingen als een nieuw t-shirtje of nieuwe schoenen.

Goddank mag ik niet rijden (medische redenen). Bespaart mij enorm veel aan naft / benzine, verzekering, rijtaks, ... Ik betaal wel 25 euro per maand aan openbaar vervoer (bus en trein), maar da's peanuts tegenover die auto.

Vakantie? Toch niet dit jaar ... Ben uitgenodigd door mijn ouders voor 2 dagen Zeeland (op hun kosten). Daar zal't bij blijven dit jaar. Goddank hebben we een redelijk terras aan ons appartement en mag iedereen de zon hier achterlaten of meebrengen.

Leren winkelen, Colruyt is de goedkoopste winkel, straffer nog bij mij leveren die thuis en ben ik nog steeds goedkoper gesteld dan in de aldi, natuurlijk zal je je af en toe wel eens moeten bukken om aan die goedkoopste produkten aan te kunnen.
Bericht: #776145

Rapporteer deze post

4sake
PI Expert
PI Expert

Uit: de broek van onze pa.
Geplaatst: Di 1 Jul 2008, 18:14 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

kweetnie schreef:
Beter zou zijn moesten de (meestal rechtse) kapitalisten de huurprijzen wat laten zakken. Maar zoals steeds die hebben nooit genoeg. Hopelijk volgen er nog een groot aantal stevige beurscrashes.

kweetnie schreef:

Boerke kweetwel dat jij niet kan lezen. Ofwel kan je het maar heel selectief of zoals het je best uitkomt of dat je zou willen dat het zo zou uitkomen. Er staat : MEESTAL

Definitie :

MEESTAL
-algemeen -bijna altijd -bijwoord -dikwerf -dikwijls -doorgaans -gemeenlijk -geregeld -hoogstens -maximaal -merendeels -
normaliter -veelal -zeer dikwijls -vaak -meestentijds -meest -in het algemeen -in de regel -gewoonlijk -gewoon

als ge al niet meer weet wat de betekenis is van woorden die je schrijft,dan ben je selectief Mentally Deranged.
Bericht: #776164

Rapporteer deze post

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Zo 7 Sep 2008, 12:31
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten 2002: meer zelfmoorden dan verkeersdoden joppe Zo 13 Apr 2008, 18:56
joppe Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Vele Nederlandse stadswijken voor 90 procent allochtoon joppe Wo 2 Apr 2008, 20:02
hilde Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Migrantenstemrecht: K. De Gucht kapituleert voor het V.Blok the Piano Wo 26 Mrt 2008, 06:33
Sundancer Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Het is hier plots verdacht stil uit linkse hoek joppe Wo 21 Nov 2007, 11:30
Blanche Neige Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Dit moeten we onthouden!!! De Prof Za 10 Nov 2007, 17:17
Roeland1 Bekijk laatste bericht
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk 31 Belgen veranderden van geslacht, ook enkele Blokkers! the Piano Di 26 Jun 2007, 08:50
rode arend Bekijk laatste bericht
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk [ Poll ] Filip Dewinter uit BRUGGE: 'Ik ben een Antwerpenaar!' the Piano Vr 26 Jan 2007, 16:27
vlijmscherp Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Toch veel moeite gedaan..... Eugene Di 27 Apr 2004, 23:11
Goldwing Bekijk laatste bericht
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief