Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Het Internet Politicsinfo.net
Voor of tegen btw verlaging op benzine en diesel?

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Politieke Arena > Politiek & actualiteit

btw-verlaging op benzine en diesel is een wonde verzorgen die er niet is
Akkoord
46%
 46%  [ 12 ]
Niet Akkoord.
53%
 53%  [ 14 ]
Total Votes : 26

Author Thread
De Prof
PI Pro
PI Pro

Uit: vindingrijkheid
Geplaatst: Di 1 Jul 2008, 13:21 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Blauwvoet schreef:
.

Awel ... Ik daag hem nu en hier uit om me te tonen WAAR ik schreef dat de treinen stilstaan door de drukte.

GEEF ME DE LINK PROF ! Evil
.

Blauwvoet schreef:
Het ging verder over aanschuiven en files van station tot station net zoals auto's en vrachtwagens aanschuiven van oprit tot oprit als er TE VEEL treinen, auto's, vrachtwagens rijden.

U vraagt, wij draaien Blauwvoet. Mr. Green

Duidelijker kan niet! Lol Lol

Laatst aangepast door De Prof op Di 1 Jul 2008, 13:29, in totaal 1 keer bewerkt
Bericht: #776123

Rapporteer deze post

Advertentie
De Prof
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Di 1 Jul 2008, 13:28 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Misantroop ik heb reeds eerder geschreven...in een antwoord aan Thomas...dat het niet altijd efficiënt is om het openbaar vervoer te nemen.

Het openbaar vervoer...vangt wel een deel op van het autoverkeer.
Schrap het OV en wegverkeer zit stropvast.
Anderzijds kan natuurlijk het OV niet al het wegverkeer opvangen.

Ik denk dat we daar het toch eens over mogen zijn?
Bericht: #776124

Rapporteer deze post

wittmann
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Di 1 Jul 2008, 16:38 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Alternatieve brandstoffen zoals uit algen zijn ook een deel van de oplossing naast rationeel energiegebruik.
http://www.iht.com/articles/2008/06/30/business/renalg.php
Bericht: #776144

Rapporteer deze post

misantroop
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Di 1 Jul 2008, 16:41 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

wittmann schreef:
Alternatieve brandstoffen zoals uit algen zijn ook een deel van de oplossing naast rationeel energiegebruik.
http://www.iht.com/articles/2008/06/30/business/renalg.php

allee naast frietvet moet ik nu ook nog algen in mijn auto gaan steken d'oh! d'oh!
Bericht: #776146

Rapporteer deze post

misantroop
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Di 1 Jul 2008, 16:46 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

De Prof schreef:
Misantroop ik heb reeds eerder geschreven...in een antwoord aan Thomas...dat het niet altijd efficiënt is om het openbaar vervoer te nemen.

Het openbaar vervoer...vangt wel een deel op van het autoverkeer.
Schrap het OV en wegverkeer zit stropvast.
Anderzijds kan natuurlijk het OV niet al het wegverkeer opvangen.

Ik denk dat we daar het toch eens over mogen zijn?

Tjah, maar ik heb niks tegen het openbaar vervoer, wie het gebruikt mag het voor mij gerust verder blijven gebruiken en sommigen zullen wel een uitstekende verbinding hebben, wat mij daarin stoort is dat het juist meestal die mensen zijn met een goede verbinding die staan te roepen dat iedereen maar het openbaar vervoer moet gaan gebruiken zonder daarbij rekening te houden met de realiteit dat dit onmogelijk is en dat deze mensen dan meestal ook geen enkele sugestie doen om het eventueel mogelijk te maken. Het openbaar vervoer is er dus gebruikt het maar, het werkt voor mij dus zal het voor iedereen wel werken" is zowat de kerngedacht die bij deze mensen leeft. Wel zo ga je natuurlijk nooit een stap verder geraken.

Voor de goede orde al hetgeen hier bovenstaat was niet persoonlijk en in zijn algemeenheid geschreven, het is dus niet tegen iemand specifiek gericht.
Bericht: #776147

Rapporteer deze post

De Prof
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Di 1 Jul 2008, 20:07 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

misantroop schreef:

Tjah, maar ik heb niks tegen het openbaar vervoer, wie het gebruikt mag het voor mij gerust verder blijven gebruiken en sommigen zullen wel een uitstekende verbinding hebben, wat mij daarin stoort is dat het juist meestal die mensen zijn met een goede verbinding die staan te roepen dat iedereen maar het openbaar vervoer moet gaan gebruiken zonder daarbij rekening te houden met de realiteit dat dit onmogelijk is en dat deze mensen dan meestal ook geen enkele sugestie doen om het eventueel mogelijk te maken. Het openbaar vervoer is er dus gebruikt het maar, het werkt voor mij dus zal het voor iedereen wel werken" is zowat de kerngedacht die bij deze mensen leeft. Wel zo ga je natuurlijk nooit een stap verder geraken.

Voor de goede orde al hetgeen hier bovenstaat was niet persoonlijk en in zijn algemeenheid geschreven, het is dus niet tegen iemand specifiek gericht.

Wel...hier heb ik niks op aan te merken. Wink
Bericht: #776190

Rapporteer deze post

De Prof
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Di 1 Jul 2008, 20:12 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Blauwvoet schreef:

Awel ... Ik daag hem nu en hier uit om me te tonen WAAR ik schreef dat de treinen stilstaan door de drukte.

GEEF ME DE LINK PROF ! Evil

Het moet nu maar eens gedaan zijn met je leugens.

Blauwvoet schreef:
dan staan de treinen stil net zoals de auto's stil staan bij een te grote verkeersdrukte.
..

Moet ik nog meer "bewijzen" aantonen Blauwvoet?????

Lol Lol
Bericht: #776191

Rapporteer deze post

Blauwvoet
PI Moderator
PI Moderator

Uit: Antwerpen
Geplaatst: Di 8 Jul 2008, 20:45 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

De Prof schreef:

Blauwvoet schreef:
Het ging verder over aanschuiven en files van station tot station net zoals auto's en vrachtwagens aanschuiven van oprit tot oprit als er TE VEEL treinen, auto's, vrachtwagens rijden.

U vraagt, wij draaien Blauwvoet. Mr. Green

Duidelijker kan niet! Lol Lol

Ik vroeg je om aan te tonen waar ik schreef dat de treinen STILSTAAN door de drukte.

Je post een citaat van me over aanschuiven...
Wat verder post je dan nog eens een zin om "het bewijs" te leveren ...
"dan staan de treinen stil net zoals de auto's stil staan bij een te grote verkeersdrukte"
Dat deze zin én uit zijn context is gerukt (wat overigens je specialiteit is) én in de voorwaardelijke wijs is geschreven, dat doet er blijkbaar niet toe.

Probeer het dus nog eens Prof. Rolleyes

Ik herhaal dus mijn vraag : WAAR schreef ik dat de treinen STILSTAAN door de drukte .
Bericht: #777674

Rapporteer deze post

wittmann
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Wo 9 Jul 2008, 13:13 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Nog een voorbeeld van maatregelen die het energieverbruik zullen doen dalen.Elektrische apparaten in standby verbruiken meer dan men soms denkt.
'The so-called Ecodesign regulation, due to be adopted by the end of this year, will force manufacturers to cut the power used by computers, printers, photocopiers, televisions and other devices when on standby by 73 percent by 2020.
"It is a concrete contribution to reach the EU's energy efficiency and climate protection targets, while saving citizens' money," EU Energy Commissioner Andris Piebalgs said in a statement.

Commission spokesman Ferran Tarradellas said that once scrutinised by the European Parliament and formally adopted by the Commission later this year, the new rules would eventually save the equivalent of Denmark's annual electricity consumption.

It would also lead to a reduction in greenhouse gas emissions in the 27-nation EU and the wider world, since many of the targeted products are sold worldwide, the statement said.

The standby regulation sets a maximum allowed power consumption for standby of either 1 or 2 watts in 2010. From 2013, the admissible power consumption level will be lowered to 0.5 or 1 watt, close to what can be achieved by the best available technology. (Reporting by Paul Taylor; Editing by Dale Hudson) '
Bericht: #777745

Rapporteer deze post

misantroop
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Wo 9 Jul 2008, 16:21 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

wittmann schreef:
Nog een voorbeeld van maatregelen die het energieverbruik zullen doen dalen.Elektrische apparaten in standby verbruiken meer dan men soms denkt.
'The so-called Ecodesign regulation, due to be adopted by the end of this year, will force manufacturers to cut the power used by computers, printers, photocopiers, televisions and other devices when on standby by 73 percent by 2020.
"It is a concrete contribution to reach the EU's energy efficiency and climate protection targets, while saving citizens' money," EU Energy Commissioner Andris Piebalgs said in a statement.

Commission spokesman Ferran Tarradellas said that once scrutinised by the European Parliament and formally adopted by the Commission later this year, the new rules would eventually save the equivalent of Denmark's annual electricity consumption.

It would also lead to a reduction in greenhouse gas emissions in the 27-nation EU and the wider world, since many of the targeted products are sold worldwide, the statement said.

The standby regulation sets a maximum allowed power consumption for standby of either 1 or 2 watts in 2010. From 2013, the admissible power consumption level will be lowered to 0.5 or 1 watt, close to what can be achieved by the best available technology. (Reporting by Paul Taylor; Editing by Dale Hudson) '

u kunnen ze ook alles wijsmaken hé Lol Lol
Bericht: #777757

Rapporteer deze post

De Prof
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Wo 9 Jul 2008, 18:06 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ik heb 4 uur in de file gezeten..heb werkelijk van oprit tot oprit aangeschoven...

Maar voor de rest geen probleem hoor het verkeer verliep heel vlot...want ik heb 'niet' stil gestaan. Rolleyes

Om maar te zeggen wat het uit te context rukken is als het over verkeersdrukte gaat, en voor de rest beginnen muggeziften om toch maar niet af te moeten als een gieter...omtrent het treinverkeer, waar je inhoudelijks niks van af kent.

De prof kan dus zogezegd niks tegen mijn "argumenten" beginnen.... Rolleyes d'oh! d'oh!

Zielig en triestig te gelijk...Blauwvoet Sad Confused

Laatst aangepast door De Prof op Wo 9 Jul 2008, 19:05, in totaal 1 keer bewerkt
Bericht: #777790

Rapporteer deze post

misantroop
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Wo 9 Jul 2008, 18:17 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

De Prof schreef:
Ik heb 4 uur in de file gezeten..heb werkelijk van oprit tot optit aangeschoven...

Maar voor de rest geen probleem hoor het verkeer verliep heel vlot...want ik heb 'niet' stil gestaan. Rolleyes

Om maar te zeggen wat het uit te context rukken is als het over verkeersdrukte gaat, en voor de rest beginnen muggeziften om toch maar niet af te moeten als een gieter...omtrent het treinverkeer, waar je inhoudelijks niks van af kent.

De prof kan dus zogezegd niks tegen mijn "argumenten" beginnen.... Rolleyes d'oh! d'oh!

Zielig en triestig te gelijk...Blauwvoet Sad Confused

...een vraag die hier bij mij opkomt is.... waarom heb je de trein niet genomen??? Lol
Bericht: #777791

Rapporteer deze post

De Prof
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Wo 9 Jul 2008, 19:06 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

misantroop schreef:

...een vraag die hier bij mij opkomt is.... waarom heb je de trein niet genomen??? Lol

Gij moet nie terug beginne zulle Evil Lol
Bericht: #777801

Rapporteer deze post

De Prof
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Wo 9 Jul 2008, 19:25 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

misantroop schreef:

En daarbij het had geen zin
Ze stonden allemaal aan te schuiven...omdat er verderop ne machinist was uit gestapt...die aan het vechten was met een andere machinist...omdat deze hem gehinderd had bij het "inhalen"... Mr. Green

Allemaal zaken waar we in de toekomst nog meer rekening mee moeten houden....volgens Blauwvoet...want het treinverkeer kan je volgens hem toetsen aan het wegverkeer...als het te druk wordt... Lol Lol
Bericht: #777807

Rapporteer deze post

Blauwvoet
PI Moderator
PI Moderator

Geplaatst: Wo 9 Jul 2008, 20:39 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

De Prof schreef:

Allemaal zaken waar we in de toekomst nog meer rekening mee moeten houden....volgens Blauwvoet...want het treinverkeer kan je volgens hem toetsen aan het wegverkeer...als het te druk wordt... Lol Lol

Het kabinet wil het aantal treinreizigers met 5 procent laten groeien, maar Veenman is met 2,5 tot 3 procent veel minder ambitieus. “Over 2005 en 2006 zijn we ook met 5 procent gegroeid, dus onmogelijk is het niet. In de toekomst wordt het alleen steeds moeilijker om dat te blijven doen.” Hij erkent dat NS momenteel alle zeilen moet bijzetten om de groei bij te kunnen benen.

Er bestaat volgens hem alleen ‘een goede kans’ om de doelstelling van het kabinet te halen als er een pakket aan maatregelen voor de lange termijn wordt genomen. Die bestaat onder meer uit een investering van 4,5 miljard euro in nieuw spoor en 3,5 miljard euro in nieuwe treinen. Veenman is somber over de toekomst als het minister Eurlings (Verkeer en Waterstaat) niet lukt om dit pakket maatregelen vóór de zomer door de Tweede Kamer te loodsen. “Dan zie ik echt een enorm capaciteitsprobleem ontstaan.”

Als ik jou was Prof , zou ik me in Nederland als deskundige trachten te verkopen voor zover ze daar al niet naar jou op zoek zijn.

Die Nederlanders zijn zodanig zot dat ze € 4,5 miljard over de balk gaan gooien om extra spoorlijnen aan te leggen.
Weten die onnozelaars dan niet dat jij dat allemaal kan oplossen én tegelijk voor enorme besparingen kan zorgen ?
Niets is plezieriger dan je talent te kunnen verkopen en talent héb je .
Jij kan tenminste op hetzelfde spoor voor meer capaciteit zorgen!
Bericht: #777844

Rapporteer deze post

De Prof
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Wo 9 Jul 2008, 21:15 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Blauwvoet schreef:
Weten die onnozelaars dan niet dat jij dat allemaal kan oplossen én tegelijk voor enorme besparingen kan zorgen ?

Wederom toon je hoe extreem je maar uit de hoek blijft komen en blijft liegen!!!
Nergens beweer ik 'alles' te kunnen oplossen en tegelijkertijd enorme besparingen teweeg brengen Evil
Bericht: #777849

Rapporteer deze post

Blauwvoet
PI Moderator
PI Moderator

Geplaatst: Wo 9 Jul 2008, 21:25 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

De Prof schreef:

Wederom toon je hoe extreem je maar uit de hoek blijft komen en blijft liegen!!!
Nergens beweer ik 'alles' te kunnen oplossen en tegelijkertijd enorme besparingen teweeg brengen Evil

Liegen ? Lol

Ik bewijs gewoon dat er wél capaciteitsproblemen zijn en men om die reden investeert in extra sporen.
Doen ze dat niet staan de treinen op de duur stil NET zoals het wegverkeer Prof.
Juist DAT trek jij al een hele topic in twijfel. Rolleyes
Bericht: #777851

Rapporteer deze post

Ward
PI Pro
PI Pro

Uit: Stabroek
Geplaatst: Wo 9 Jul 2008, 22:09 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ja prof, nu zit ge wel met een probleem he! Lol
Je kan al veel beweren, maar bewijzen zijn ietske anders. Lol
Nu moet ik er wel bijzeggen dat de sporen hier in den belziek
ietske meer uitgebreid zijn dan in nederland. Zijn natuurlijk
ook meer knooppunten waar ze dan weer op mekaar kunnen
botsen, als er wat meer treinen op rijden. Drm dat ze op bepaalde
lijnen al met dubbeldek treinen rijden, korter en meer passagiers.
Er liggen ook nog verschillende lijnen te "roesten". Maar ge kunt
daar geen trein opsturen want dan rijdt die gewoon leeg. Lol
Bericht: #777858

Rapporteer deze post

De Prof
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Do 10 Jul 2008, 13:55 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Blauwvoet schreef:

Liegen ? Lol

Ik bewijs gewoon dat er wél capaciteitsproblemen zijn

Wat ik nergens ontken..

Quote:
en men om die reden investeert in extra sporen.

Je zit plots wel in het buitenland..natuurlijk zal er wel een land in de wereld zijn waar er 'nieuwe' sporen worden aangelegd...
maar dat bewijst niks teven het het probleem hier.

Quote:

Doen ze dat niet staan de treinen op de duur stil NET zoals het wegverkeer Prof.

Dikke zever...je blijft maar lullen over zaken waar je niks van afweet en kent... Lol Lol

Quote:

Juist DAT trek jij al een hele topic in twijfel. Rolleyes

Ik trek niks in twijfel...ik ben er rotsvast van overtuigd dat jij er niks van kent en weet...buiten dat je mss goed met marklintreintjes kan spelen... Lol Lol Lol

Treinen kunnen "NOOIT" stilstaan "zoals" het wegverkeer...
Alsof een machinist, zoals een chauffeur in zen voertuig stapt en willekeurig vertrekt van punt a naar punt b...en onderweg tien tot honderden machinisten hetzelfde ziet doen....om zo tot een file te komen door de drukte Lol Lol Lol

Laatst aangepast door De Prof op Do 10 Jul 2008, 14:02, in totaal 1 keer bewerkt
Bericht: #777933

Rapporteer deze post

De Prof
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Do 10 Jul 2008, 14:01 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ward schreef:
Ja prof, nu zit ge wel met een probleem he! Lol
Je kan al veel beweren, maar bewijzen zijn ietske anders. Lol

Wat zou ik moeten bewijzen tegen de gazettepraat van Blauwvoet. Lol Lol
Als er nu juist één papier beschreven is met waarheid...zal het wel de gazet zijn of wat???

Maar Wardje toch... Lol Lol Lol
Bericht: #777934

Rapporteer deze post

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Zo 7 Sep 2008, 00:53
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten 2002: meer zelfmoorden dan verkeersdoden joppe Zo 13 Apr 2008, 18:56
joppe Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Vele Nederlandse stadswijken voor 90 procent allochtoon joppe Wo 2 Apr 2008, 20:02
hilde Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Migrantenstemrecht: K. De Gucht kapituleert voor het V.Blok the Piano Wo 26 Mrt 2008, 06:33
Sundancer Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Splitsing kieskring:Gemeenteraad Lennik dreigt met ontslag DeLuucas Wo 14 Nov 2007, 20:47
Ploertendoder Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Dit moeten we onthouden!!! De Prof Za 10 Nov 2007, 17:17
Roeland1 Bekijk laatste bericht
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk 31 Belgen veranderden van geslacht, ook enkele Blokkers! the Piano Di 26 Jun 2007, 08:50
rode arend Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Toch veel moeite gedaan..... Eugene Di 27 Apr 2004, 23:11
Goldwing Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Didier Reynders met een piepstemmetje The Partycrasher Di 27 Apr 2004, 10:55
The Partycrasher Bekijk laatste bericht
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief