De Prof
PI Pro

Uit: vindingrijkheid |
| Geplaatst: Di 1 Jul 2008, 13:21 | Onderwerp: |
 |
|
| Blauwvoet schreef: |
.
Awel ... Ik daag hem nu en hier uit om me te tonen WAAR ik schreef dat de treinen stilstaan door de drukte.
GEEF ME DE LINK PROF !
. |
Blauwvoet schreef:
Het ging verder over aanschuiven en files van station tot station net zoals auto's en vrachtwagens aanschuiven van oprit tot oprit als er TE VEEL treinen, auto's, vrachtwagens rijden.
U vraagt, wij draaien Blauwvoet.
Duidelijker kan niet! 
Laatst aangepast door De Prof op Di 1 Jul 2008, 13:29, in totaal 1 keer bewerkt |
| Bericht: #776123 |
|
Advertentie
|
|
De Prof
PI Pro

| Geplaatst: Di 1 Jul 2008, 13:28 | Onderwerp: |
 |
|
Misantroop ik heb reeds eerder geschreven...in een antwoord aan Thomas...dat het niet altijd efficiënt is om het openbaar vervoer te nemen.
Het openbaar vervoer...vangt wel een deel op van het autoverkeer.
Schrap het OV en wegverkeer zit stropvast.
Anderzijds kan natuurlijk het OV niet al het wegverkeer opvangen.
Ik denk dat we daar het toch eens over mogen zijn? |
| Bericht: #776124 |
|
|
misantroop
PI Pro

|
| Geplaatst: Di 1 Jul 2008, 16:41 | Onderwerp: |
 |
|
allee naast frietvet moet ik nu ook nog algen in mijn auto gaan steken  |
| Bericht: #776146 |
|
|
misantroop
PI Pro

|
| Geplaatst: Di 1 Jul 2008, 16:46 | Onderwerp: |
 |
|
| De Prof schreef: |
Misantroop ik heb reeds eerder geschreven...in een antwoord aan Thomas...dat het niet altijd efficiënt is om het openbaar vervoer te nemen.
Het openbaar vervoer...vangt wel een deel op van het autoverkeer.
Schrap het OV en wegverkeer zit stropvast.
Anderzijds kan natuurlijk het OV niet al het wegverkeer opvangen.
Ik denk dat we daar het toch eens over mogen zijn? |
Tjah, maar ik heb niks tegen het openbaar vervoer, wie het gebruikt mag het voor mij gerust verder blijven gebruiken en sommigen zullen wel een uitstekende verbinding hebben, wat mij daarin stoort is dat het juist meestal die mensen zijn met een goede verbinding die staan te roepen dat iedereen maar het openbaar vervoer moet gaan gebruiken zonder daarbij rekening te houden met de realiteit dat dit onmogelijk is en dat deze mensen dan meestal ook geen enkele sugestie doen om het eventueel mogelijk te maken. Het openbaar vervoer is er dus gebruikt het maar, het werkt voor mij dus zal het voor iedereen wel werken" is zowat de kerngedacht die bij deze mensen leeft. Wel zo ga je natuurlijk nooit een stap verder geraken.
Voor de goede orde al hetgeen hier bovenstaat was niet persoonlijk en in zijn algemeenheid geschreven, het is dus niet tegen iemand specifiek gericht. |
| Bericht: #776147 |
|
|
De Prof
PI Pro

| Geplaatst: Di 1 Jul 2008, 20:07 | Onderwerp: |
 |
|
| misantroop schreef: |
Tjah, maar ik heb niks tegen het openbaar vervoer, wie het gebruikt mag het voor mij gerust verder blijven gebruiken en sommigen zullen wel een uitstekende verbinding hebben, wat mij daarin stoort is dat het juist meestal die mensen zijn met een goede verbinding die staan te roepen dat iedereen maar het openbaar vervoer moet gaan gebruiken zonder daarbij rekening te houden met de realiteit dat dit onmogelijk is en dat deze mensen dan meestal ook geen enkele sugestie doen om het eventueel mogelijk te maken. Het openbaar vervoer is er dus gebruikt het maar, het werkt voor mij dus zal het voor iedereen wel werken" is zowat de kerngedacht die bij deze mensen leeft. Wel zo ga je natuurlijk nooit een stap verder geraken.
Voor de goede orde al hetgeen hier bovenstaat was niet persoonlijk en in zijn algemeenheid geschreven, het is dus niet tegen iemand specifiek gericht. |
Wel...hier heb ik niks op aan te merken.  |
| Bericht: #776190 |
|
|
De Prof
PI Pro

| Geplaatst: Di 1 Jul 2008, 20:12 | Onderwerp: |
 |
|
Awel ... Ik daag hem nu en hier uit om me te tonen WAAR ik schreef dat de treinen stilstaan door de drukte.
GEEF ME DE LINK PROF !
Het moet nu maar eens gedaan zijn met je leugens.
|
| dan staan de treinen stil net zoals de auto's stil staan bij een te grote verkeersdrukte. |
..
Moet ik nog meer "bewijzen" aantonen Blauwvoet?????
 |
| Bericht: #776191 |
|
|
Blauwvoet
PI Moderator

Uit: Antwerpen |
| Geplaatst: Di 8 Jul 2008, 20:45 | Onderwerp: |
 |
|
Blauwvoet schreef:
Het ging verder over aanschuiven en files van station tot station net zoals auto's en vrachtwagens aanschuiven van oprit tot oprit als er TE VEEL treinen, auto's, vrachtwagens rijden.
U vraagt, wij draaien Blauwvoet.
Duidelijker kan niet!  |
Ik vroeg je om aan te tonen waar ik schreef dat de treinen STILSTAAN door de drukte.
Je post een citaat van me over aanschuiven...
Wat verder post je dan nog eens een zin om "het bewijs" te leveren ...
"dan staan de treinen stil net zoals de auto's stil staan bij een te grote verkeersdrukte"
Dat deze zin én uit zijn context is gerukt (wat overigens je specialiteit is) én in de voorwaardelijke wijs is geschreven, dat doet er blijkbaar niet toe.
Probeer het dus nog eens Prof.
Ik herhaal dus mijn vraag : WAAR schreef ik dat de treinen STILSTAAN door de drukte . |
| Bericht: #777674 |
|
|
wittmann
PI Pro

|
| Geplaatst: Wo 9 Jul 2008, 13:13 | Onderwerp: |
 |
|
Nog een voorbeeld van maatregelen die het energieverbruik zullen doen dalen.Elektrische apparaten in standby verbruiken meer dan men soms denkt.
'The so-called Ecodesign regulation, due to be adopted by the end of this year, will force manufacturers to cut the power used by computers, printers, photocopiers, televisions and other devices when on standby by 73 percent by 2020.
"It is a concrete contribution to reach the EU's energy efficiency and climate protection targets, while saving citizens' money," EU Energy Commissioner Andris Piebalgs said in a statement.
Commission spokesman Ferran Tarradellas said that once scrutinised by the European Parliament and formally adopted by the Commission later this year, the new rules would eventually save the equivalent of Denmark's annual electricity consumption.
It would also lead to a reduction in greenhouse gas emissions in the 27-nation EU and the wider world, since many of the targeted products are sold worldwide, the statement said.
The standby regulation sets a maximum allowed power consumption for standby of either 1 or 2 watts in 2010. From 2013, the admissible power consumption level will be lowered to 0.5 or 1 watt, close to what can be achieved by the best available technology. (Reporting by Paul Taylor; Editing by Dale Hudson) ' |
| Bericht: #777745 |
|
|
misantroop
PI Pro

|
| Geplaatst: Wo 9 Jul 2008, 16:21 | Onderwerp: |
 |
|
| wittmann schreef: |
Nog een voorbeeld van maatregelen die het energieverbruik zullen doen dalen.Elektrische apparaten in standby verbruiken meer dan men soms denkt.
'The so-called Ecodesign regulation, due to be adopted by the end of this year, will force manufacturers to cut the power used by computers, printers, photocopiers, televisions and other devices when on standby by 73 percent by 2020.
"It is a concrete contribution to reach the EU's energy efficiency and climate protection targets, while saving citizens' money," EU Energy Commissioner Andris Piebalgs said in a statement.
Commission spokesman Ferran Tarradellas said that once scrutinised by the European Parliament and formally adopted by the Commission later this year, the new rules would eventually save the equivalent of Denmark's annual electricity consumption.
It would also lead to a reduction in greenhouse gas emissions in the 27-nation EU and the wider world, since many of the targeted products are sold worldwide, the statement said.
The standby regulation sets a maximum allowed power consumption for standby of either 1 or 2 watts in 2010. From 2013, the admissible power consumption level will be lowered to 0.5 or 1 watt, close to what can be achieved by the best available technology. (Reporting by Paul Taylor; Editing by Dale Hudson) ' |
u kunnen ze ook alles wijsmaken hé  |
| Bericht: #777757 |
|
|
De Prof
PI Pro

| Geplaatst: Wo 9 Jul 2008, 18:06 | Onderwerp: |
 |
|
Ik heb 4 uur in de file gezeten..heb werkelijk van oprit tot oprit aangeschoven...
Maar voor de rest geen probleem hoor het verkeer verliep heel vlot...want ik heb 'niet' stil gestaan.
Om maar te zeggen wat het uit te context rukken is als het over verkeersdrukte gaat, en voor de rest beginnen muggeziften om toch maar niet af te moeten als een gieter...omtrent het treinverkeer, waar je inhoudelijks niks van af kent.
De prof kan dus zogezegd niks tegen mijn "argumenten" beginnen....
Zielig en triestig te gelijk...Blauwvoet 
Laatst aangepast door De Prof op Wo 9 Jul 2008, 19:05, in totaal 1 keer bewerkt |
| Bericht: #777790 |
|
|
misantroop
PI Pro

|
| Geplaatst: Wo 9 Jul 2008, 18:17 | Onderwerp: |
 |
|
Ik heb 4 uur in de file gezeten..heb werkelijk van oprit tot optit aangeschoven...
Maar voor de rest geen probleem hoor het verkeer verliep heel vlot...want ik heb 'niet' stil gestaan.
Om maar te zeggen wat het uit te context rukken is als het over verkeersdrukte gaat, en voor de rest beginnen muggeziften om toch maar niet af te moeten als een gieter...omtrent het treinverkeer, waar je inhoudelijks niks van af kent.
De prof kan dus zogezegd niks tegen mijn "argumenten" beginnen....
Zielig en triestig te gelijk...Blauwvoet  |
...een vraag die hier bij mij opkomt is.... waarom heb je de trein niet genomen???  |
| Bericht: #777791 |
|
|
De Prof
PI Pro

| Geplaatst: Wo 9 Jul 2008, 19:06 | Onderwerp: |
 |
|
...een vraag die hier bij mij opkomt is.... waarom heb je de trein niet genomen???  |
Gij moet nie terug beginne zulle  |
| Bericht: #777801 |
|
|
De Prof
PI Pro

| Geplaatst: Wo 9 Jul 2008, 19:25 | Onderwerp: |
 |
|
En daarbij het had geen zin
Ze stonden allemaal aan te schuiven...omdat er verderop ne machinist was uit gestapt...die aan het vechten was met een andere machinist...omdat deze hem gehinderd had bij het "inhalen"...
Allemaal zaken waar we in de toekomst nog meer rekening mee moeten houden....volgens Blauwvoet...want het treinverkeer kan je volgens hem toetsen aan het wegverkeer...als het te druk wordt...  |
| Bericht: #777807 |
|
|
Blauwvoet
PI Moderator

| Geplaatst: Wo 9 Jul 2008, 20:39 | Onderwerp: |
 |
|
Allemaal zaken waar we in de toekomst nog meer rekening mee moeten houden....volgens Blauwvoet...want het treinverkeer kan je volgens hem toetsen aan het wegverkeer...als het te druk wordt...  |
Het kabinet wil het aantal treinreizigers met 5 procent laten groeien, maar Veenman is met 2,5 tot 3 procent veel minder ambitieus. “Over 2005 en 2006 zijn we ook met 5 procent gegroeid, dus onmogelijk is het niet. In de toekomst wordt het alleen steeds moeilijker om dat te blijven doen.” Hij erkent dat NS momenteel alle zeilen moet bijzetten om de groei bij te kunnen benen.
Er bestaat volgens hem alleen ‘een goede kans’ om de doelstelling van het kabinet te halen als er een pakket aan maatregelen voor de lange termijn wordt genomen.
Die bestaat onder meer uit een investering van 4,5 miljard euro in nieuw spoor en 3,5 miljard euro in nieuwe treinen.
Veenman is somber over de toekomst als het minister Eurlings (Verkeer en Waterstaat) niet lukt om dit pakket maatregelen vóór de zomer door de Tweede Kamer te loodsen. “Dan zie ik echt een enorm capaciteitsprobleem ontstaan.”
Als ik jou was Prof , zou ik me in Nederland als deskundige trachten te verkopen voor zover ze daar al niet naar jou op zoek zijn.
Die Nederlanders zijn zodanig zot dat ze € 4,5 miljard over de balk gaan gooien om extra spoorlijnen aan te leggen.
Weten die onnozelaars dan niet dat jij dat allemaal kan oplossen én tegelijk voor enorme besparingen kan zorgen ?
Niets is plezieriger dan je talent te kunnen verkopen en talent héb je .
Jij kan tenminste op hetzelfde spoor voor meer capaciteit zorgen! |
| Bericht: #777844 |
|
|
De Prof
PI Pro

| Geplaatst: Wo 9 Jul 2008, 21:15 | Onderwerp: |
 |
|
|
Weten die onnozelaars dan niet dat jij dat allemaal kan oplossen én tegelijk voor enorme besparingen kan zorgen ?
|
Wederom toon je hoe extreem je maar uit de hoek blijft komen en blijft liegen!!!
Nergens beweer ik 'alles' te kunnen oplossen en tegelijkertijd enorme besparingen teweeg brengen  |
| Bericht: #777849 |
|
|
Blauwvoet
PI Moderator

| Geplaatst: Wo 9 Jul 2008, 21:25 | Onderwerp: |
 |
|
Wederom toon je hoe extreem je maar uit de hoek blijft komen en blijft liegen!!!
Nergens beweer ik 'alles' te kunnen oplossen en tegelijkertijd enorme besparingen teweeg brengen  |
Liegen ?
Ik bewijs gewoon dat er wél capaciteitsproblemen zijn en men om die reden investeert in extra sporen.
Doen ze dat niet staan de treinen op de duur stil NET zoals het wegverkeer Prof.
Juist DAT trek jij al een hele topic in twijfel.  |
| Bericht: #777851 |
|
|
Ward
PI Pro

Uit: Stabroek |
| Geplaatst: Wo 9 Jul 2008, 22:09 | Onderwerp: |
 |
|
Ja prof, nu zit ge wel met een probleem he!
Je kan al veel beweren, maar bewijzen zijn ietske anders.
Nu moet ik er wel bijzeggen dat de sporen hier in den belziek
ietske meer uitgebreid zijn dan in nederland. Zijn natuurlijk
ook meer knooppunten waar ze dan weer op mekaar kunnen
botsen, als er wat meer treinen op rijden. Drm dat ze op bepaalde
lijnen al met dubbeldek treinen rijden, korter en meer passagiers.
Er liggen ook nog verschillende lijnen te "roesten". Maar ge kunt
daar geen trein opsturen want dan rijdt die gewoon leeg.  |
| Bericht: #777858 |
|
|
De Prof
PI Pro

| Geplaatst: Do 10 Jul 2008, 13:55 | Onderwerp: |
 |
|
Liegen ?
Ik bewijs gewoon dat er wél capaciteitsproblemen zijn
|
Wat ik nergens ontken..
| Quote: |
en men om die reden investeert in extra sporen.
|
Je zit plots wel in het buitenland..natuurlijk zal er wel een land in de wereld zijn waar er 'nieuwe' sporen worden aangelegd...
maar dat bewijst niks teven het het probleem hier.
Doen ze dat niet staan de treinen op de duur stil NET zoals het wegverkeer Prof.
|
Dikke zever...je blijft maar lullen over zaken waar je niks van afweet en kent...
Juist DAT trek jij al een hele topic in twijfel.  |
Ik trek niks in twijfel...ik ben er rotsvast van overtuigd dat jij er niks van kent en weet...buiten dat je mss goed met marklintreintjes kan spelen...
Treinen kunnen "NOOIT" stilstaan "zoals" het wegverkeer...
Alsof een machinist, zoals een chauffeur in zen voertuig stapt en willekeurig vertrekt van punt a naar punt b...en onderweg tien tot honderden machinisten hetzelfde ziet doen....om zo tot een file te komen door de drukte 
Laatst aangepast door De Prof op Do 10 Jul 2008, 14:02, in totaal 1 keer bewerkt |
| Bericht: #777933 |
|
|
De Prof
PI Pro

| Geplaatst: Do 10 Jul 2008, 14:01 | Onderwerp: |
 |
|
| Ward schreef: |
Ja prof, nu zit ge wel met een probleem he!
Je kan al veel beweren, maar bewijzen zijn ietske anders.
|
Wat zou ik moeten bewijzen tegen de gazettepraat van Blauwvoet.
Als er nu juist één papier beschreven is met waarheid...zal het wel de gazet zijn of wat???
Maar Wardje toch...  |
| Bericht: #777934 |
|
|
| Gerelateerde berichten |
Advertentie |
|
|
|
|
|