Miss G
PI Senior

Uit: ik ga af en toe eens uit ja :o) |
| Geplaatst: Ma 19 Nov 2001, 20:10 | Onderwerp: |
 |
|
Ik snap er nog de balle van. Heel diene politieke wereld is precies zot geworden.
1. Ze willen 1 grote partij oprichten, maar stichten nog rap effe een paar nieuwe kleintjes bij??? Waar zit de logica??
2. Mr. Ancieaux wou gisteren zijn ontslag indienen en nu is't hem kwaad omdat er mensen zijn die z'n ontslag vrage??? Pfff
3. Ze geven Prins Laurent een dodatie maar de volgende maand moet 't koningshuis opgedoekt worde???
4. Verhofstad zei enige tijd gelede dat er een tijd van resessie komt ma nu doet ie ineens of z'n neus bloed???
Ik snap er nog de balle van. 'k Zou liever hebbe dat ze niks zegge tot ze iets zinnigs kunne zegge die politiekers.
Den dag dat ze eens iets kome zegge op den tv en hun eraan houden zal den dag zijn dat ik de belgische vlag uithang.
Geen resessie? En hoe denken die politiekers dan wat voor een impact al die ontslagen overal op gaan hebben? De mensen beginnen nu al meer te sparen, ze geven minder geld uit en de kerstperiode moet nog komen. Alsook de euro-periode. Die gaat ook geen goed doen hoor voor de economie. En nu hoor 'k dat ze bij de banksector ook nog eens ongeveer 5 à 6.000 jobs kwijt willen in de loop van 3 jaar. Ja watte zeg. Mr. Verhofstad.... praat af en toe eens met de "gewone" burger die by the way u pree betalen!!!!
Ach ja ik ben "maar" een gewone burger he... die serieus depressief aan't worden is omdat heel diene politieke boel serieus naar de knoope is. Democratie... pff, 't mocht wat...
|
| Bericht: #9114 |
|
Advertentie
|
|
Miauw
PI Master

|
| Geplaatst: Ma 19 Nov 2001, 21:11 | Onderwerp: |
 |
|
Ja eindelijk nog eens iemand die nuchter is en denkt, en heel realistisch. |
| Bericht: #9129 |
|
|
Vicky
PI Expert

|
| Geplaatst: Ma 19 Nov 2001, 23:41 | Onderwerp: |
 |
|
Ja, goed zo. Maar dat van die Belgische vlag...kom, laat dat dan ook maar, hé! |
| Bericht: #9168 |
|
|
Knuppel
PI Senior

|
| Geplaatst: Di 20 Nov 2001, 00:17 | Onderwerp: |
 |
|
| Quote: |
Op 2001-11-19 23:41, schreef Vicky:
Ja, goed zo. Maar dat van die Belgische vlag...kom, laat dat dan ook maar, hé!
|
Geen zorgen over maken, Vicky. Die dag komt toch niet.... |
| Bericht: #9175 |
|
|
josse
PI Addict

|
| Geplaatst: Di 20 Nov 2001, 00:22 | Onderwerp: |
 |
|
Mr. Gala... je bent Vlaming, dus je hebt leren afzien, dat beetje kan er toch nog bij, niet ??? |
| Bericht: #9177 |
|
|

|
|
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Vr 5 Sep 2008, 09:28
|
|
|
|
| Gerelateerde berichten |
Advertentie |