Pakrac
PI Junior

Uit: Borgerhout |
| Geplaatst: Za 17 Nov 2001, 13:33 | Onderwerp: |
 |
|
... of toch maar niet?
Waarom is men voor of tegen?
Ikzelf ben voor een Nederlandse unie... maar ik daag graag iedereen uit om mij van het tegendeel te overtuigen! |
| Bericht: #8535 |
|
Advertentie
|
|
Katana
PI Senior

|
| Geplaatst: Za 17 Nov 2001, 13:40 | Onderwerp: |
 |
|
| Quote: |
Op 2001-11-17 13:33, schreef Pakrac:
... of toch maar niet?
Waarom is men voor of tegen?
Ikzelf ben voor een Nederlandse unie... maar ik daag graag iedereen uit om mij van het tegendeel te overtuigen!
|
Met alle respect voor uw idee, maar bespaar ons dergelijk rampenplan!
Greetz Katana,
[ Dit Bericht is bewerkt door: Katana op 2001-11-17 13:41 ] |
| Bericht: #8537 |
|
|
Magna Carta
PI Expert

Uit: Mol |
| Geplaatst: Za 17 Nov 2001, 14:47 | Onderwerp: |
 |
|
Pacrac,
Dat is de logica zelve. Er wordt natuurlijk tegenstand verwacht van politiekers, die niet direct op het Binnenhof aan de bak kunnen, en de Coburgers natuurlijk maar die
kunnen om te beginnen zich beperken tot representatieve taken.
Het frauduleus bankroet van het B-woord kan nog en tijdje duren. Ik maak het misschien niet meer mee. Ik ben oud, maar ik heb kinderen en kleinkinderen.
[ Dit Bericht is bewerkt door: hans op 2001-11-17 14:48 ] |
| Bericht: #8546 |
|
|
Ward
PI Pro

Uit: Stabroek |
| Geplaatst: Za 17 Nov 2001, 14:55 | Onderwerp: |
 |
|
NU, zes milioen vlamingen, drie enhalf milioen walen, ong een milioen vreemdelingen. De vlamingen worden door hun eigen politici verkwanselt aan de vreemdelingen en de walen.
Anders, zes milioen vlamingen, ong twee milioen vreemdelingen en veertien milioen nederlanders, WAT DENKT GE
|
| Bericht: #8548 |
|
|
Knuppel
PI Senior

|
| Geplaatst: Za 17 Nov 2001, 16:22 | Onderwerp: |
 |
|
Ze zijn hier nog niet uitgezeverd over het ene onderwerp betreffende Nederland of het andere begint al. En maar herhalen, mannen. En niemand die er ook maar één haar wijzer van wordt.
Ik pas dus. |
| Bericht: #8563 |
|
|
Pakrac
PI Junior

| Geplaatst: Zo 18 Nov 2001, 20:51 | Onderwerp: |
 |
|
Ward, met alle respect... maar ik kan Knuppel hier wel gelijk op geven.
Ik denk ook dat je het migranten thema hier weinig van tel is.
Ik heb trouwens juist dit onderwerp naar voor gebracht omdat ik merk dat hier breuklijnen lopen door partijen heen.
Verder had ik wel wat meer beargumenteerde tegenstand verwacht.
Blijkbaar is iedereen het dan wel stilletjes eens dat er een veel grote toekomst zou zijn indien dat we terug kunnen spreken van een Nederlandse Unie?! |
| Bericht: #8898 |
|
|
Knuppel
PI Senior

|
| Geplaatst: Zo 18 Nov 2001, 21:24 | Onderwerp: |
 |
|
Ik ben het met je eens Pacrac. Niet "stilletjes" maar hardop. Het is alleen TE VROEG! Eérst onafhankelijk worden. Dan zelfbewust Vlaming worden en dan pas een lat-relatie met onze zuiderburen aangaan. Trouwen hoeft zeker niet de eerste vijftig jaar.
Als ik de Vlaamse onafhankelijkheid nog mag meemaken tijdens mijn leven ben ik al dik tevreden. Dan laat ik mij zelfs in Vlaamse bodem begraven inplaats van cremeren en op zee uitstrooien. In Belgische bodem, nooit! |
| Bericht: #8906 |
|
|
Pakrac
PI Junior

| Geplaatst: Zo 18 Nov 2001, 22:10 | Onderwerp: |
 |
|
Ik geef toe dat ik al reeds in dezelfde richting dacht inzake crematie en zee.
Maar om toch even over de onderwerp terug te komen...
Waarom zou Nederland de haar ontstolen gebieden niet mogen clamen? Het is immers gestolen Nederlands gebied.
En waarom zouden we daar dan tegen moeten zijn? |
| Bericht: #8917 |
|
|
Knuppel
PI Senior

|
| Geplaatst: Zo 18 Nov 2001, 22:47 | Onderwerp: |
 |
|
Ik ben nergens tegen Pacrac. Er bestaat trouwens niet eens een echte onafhankelijkheidsverklaring van België. (Zie Secessie nr 4 van Alexandra Coolen en haar man, het zelfde nummer waar ook Brigitte Grouwels haar zegje over Lambermont in doet.)
Ik zie Nederland dit niet doen en België dat niet willen. En wij kunnen dat zeker (nog)niet bewerkstelligen alhoewel wij (lees: het nationalistisch verbond) niets liever willen. |
| Bericht: #8924 |
|
|
Magna Carta
PI Expert

Uit: Mol |
| Geplaatst: Ma 19 Nov 2001, 22:20 | Onderwerp: |
 |
|
Op 2001-11-18 21:24, schreef Knuppel:
Ik ben het met je eens Pacrac. Niet "stilletjes" maar hardop. Het is alleen TE VROEG! Eérst onafhankelijk worden. Dan zelfbewust Vlaming worden en dan pas een lat-relatie met onze zuiderburen aangaan.
|
Je bedoelt Noorderburen hoop ik.
Trouwen hoeft zeker niet de eerste vijftig jaar.
Als ik de Vlaamse onafhankelijkheid nog mag meemaken tijdens mijn leven ben ik al dik tevreden. Dan laat ik mij zelfs in Vlaamse bodem begraven inplaats van cremeren en op zee uitstrooien. In Belgische bodem, nooit!
|
|
| Bericht: #9134 |
|
|
Knuppel
PI Senior

|
| Geplaatst: Di 20 Nov 2001, 02:50 | Onderwerp: |
 |
|
Op 2001-11-19 22:20, schreef hans:
Op 2001-11-18 21:24, schreef Knuppel:
Ik ben het met je eens Pacrac. Niet "stilletjes" maar hardop. Het is alleen TE VROEG! Eérst onafhankelijk worden. Dan zelfbewust Vlaming worden en dan pas een lat-relatie met onze zuiderburen aangaan.
|
Je bedoelt Noorderburen hoop ik.
Trouwen hoeft zeker niet de eerste vijftig jaar.
Als ik de Vlaamse onafhankelijkheid nog mag meemaken tijdens mijn leven ben ik al dik tevreden. Dan laat ik mij zelfs in Vlaamse bodem begraven inplaats van cremeren en op zee uitstrooien. In Belgische bodem, nooit!
|
|
Ja , dat was een onnadenkendheid... |
| Bericht: #9193 |
|
|

|
|
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Za 30 Aug 2008, 14:13
|
|
|