the Piano
PI Expert

Uit: Kosmopol in Antwerpen |
| Geplaatst: Vr 12 Jul 2002, 09:55 | Onderwerp: 31 Belgen veranderden van geslacht, ook enkele Blokkers! |
 |
|
De Morgen meldt vandaag (12 juli) dat Minister van Justitie Marc Verwilghen een vraag van Els De Weert beantwoordde omtrent
het aantal personen die in 2000 hun voornaam wijzigden wegens geslachtsverandering.
Blijkt dat 22 schone jongelingen hun blinkende knikkers doorgaven aan 9 manwijven die door dat overaanbod van mannelijk rollend materieel prompt (en met veel ambras en lawijt) de paskamerkes introkken.
Enfin, eind goed al goed, iedereen wil uiteindelijk wel eens nen echte vent (zijn)
Maar nog meer merkwaardigs kwam aan het licht! Zo bleken er ook een aantal BB's (Bekende Blokkers) tussen te zitten die van zandbak veranderden. Een verslag van het onderzoek dat door onze reporter ter plaatse, Insp. Canardo gevoerd werd.
Ga d'r maar even bij neerzitten, want 't is de moeite!
Zo is er ene Wim V., Asatru-sekteleider en gewoon van in een lange witte japon rond te sloeffen, die zich liet ombouwen tot een of ander RUND en zich thans BELLA laat noemen.
Op de vraag waarom hij/zij tot die 'kleine stap voor een mens maar een grote stap voor de mensheid' overging, antwoordde ons Bella met het veel zeggende: "MEUUUU..." Het blijft ook voor ons nog een groot mysterie....
Dan is er Xavier B. die zich omturnde tot een leuk veertienjarig meiske. D'r is wel wat werk aan geweest om al die boebbels
naar twee welbepaalde plaatsen te brengen, maar het resultaat mag zeker betast...euh pardon.. gezien worden!
Een vrolijk kirrend Xavierke: "Keineig zeg! Nu kan ik terug met mijn vriendinnekes spelen zonder dat ze mij kunnen pakken, allez, ge verstaat wel wat ik wil zeggen hé!" (giecheldegiechel)
Guido T. is een geval apart. Dat is nu nen echte vent geworden en noemt zich Rambo.
"Ik heb het twee jaar geleden al in een interview gezegd dat, als we Brussel terug bij Vlaanderen willen, we dat maar op één manier kunnen bereiken, en dat is door het gewapenderhand in te nemen. Awel verdoemme verdoemme Walter, ik ga nie langer wachten, ik ga't zelf doen!"
Ondertussen was er zijn Aziatisch vrouwke er even bij komen te staan. Zij had ons Ramboke leren kennen op zijn laatste Tour of Duty in de Mekong Delta. Het moet gezegd worden, Kwi Kwong Li spreekt al een aardig mondje Vloms: "Ik nie bang zijn van you, maar van joenk!" brabbelde ze vrolijk.
Voor het oog van onze camera sprong het leuke stel met een flinke jump de jungle van't Antwerps stadspark in, waarbij Miss Rambo spijtig genoeg een klein scheurke in haar debardeureke maakte.
Enfin, ik hoop van harte dat we ze nog terug zullen zien, want het is daar nen echte doolhof
Karel D., net terug uit de Sahara voor opnames van de sequel "The Return of the Return of the Mummy, Final Episode", laat zich nu Charlotje noemen. Meest opvallende verandering is dat ons Charlotje terug kan spreken, zij het nog moeizaam.
Het houdt meer het midden tussen piepen en kreunen, maar we meenden toch het basiswoord "mama" te hebben opgevangen.
Het kan natuurlijk ook "papa" zijn geweest, dat moet nog nader onderzocht worden door prinses Mathilleke die van taalkunde haar specialiteit heeft gemaakt.
Ons Alexandra C. heet voortaan ALEX BLOEMKOOL.
Alex: "Dat gelijkheidsbeginsel voor mannen en vrouwen heb ik al altijd al flauwe zever gevonden en is uiteindelijk zelfs een persoonlijke kwestie geworden. Voila, dat heb ik nu opgelost!"
Alex wil zich nu kandidaat stellen om die softie van een Frank Van Hecke op te volgen als voorzitter van de partaai.
En we denken dat zij/hij een goeie kans maakt, want een vrouw met ballen daar heeft elke vent schrik van!
gegroet en bedankt voor Uw aandacht!
note van thePianist: de gelijkenis met echt bestaande personen is zeker niet toevallig geweest, maar Lachen is Gezond ook al valt er eigenlijk maar weinig te lachen de laatste tijd en zeker op forums zoals dit.
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: thePiano op 2002-07-12 13:44 ]</font>
Laatst aangepast door the Piano op Vr 16 Mei 2003, 11:40, in totaal 1 keer bewerkt |
| Bericht: #99133 |
|
Advertentie
|
|
Knut Noordland
PI Expert

Uit: overtuiging |
| Geplaatst: Vr 12 Jul 2002, 10:06 | Onderwerp: |
 |
|
Van uw eigen wijf kunt ge van een ding zeker zijn. Door haar snor kunt ge zien dat het een georgisch manwijf is. |
| Bericht: #99138 |
|
|
the Piano
PI Expert

| Geplaatst: Vr 12 Jul 2002, 10:08 | Onderwerp: |
 |
|
| Quote: |
Op 2002-07-12 11:06, schreef Knut Noordland:
Van uw eigen wijf kunt ge van een ding zeker zijn. Door haar snor kunt ge zien dat het een georgisch manwijf is.
|
Daar bestaat zelfs een (georgisch) grapje over, ik zal het even vertellen.
"Wanneer mag je een Georgische vrouw op haar mond slagen?"
Antwoord: "Als haar snor in brand staat!"
|
| Bericht: #99141 |
|
|
Eugene
PI Pro

|
| Geplaatst: Vr 12 Jul 2002, 10:09 | Onderwerp: |
 |
|
Op 2002-07-12 10:55, schreef thePiano:
De Morgen meldt vandaag (12 juli) dat Minister van Justitie Marc Verwilghen een vraag van Els De Weert beantwoordde omtrent
het aantal personen die in 2000 hun voornaam wijzigden wegens geslachtsverandering.
Blijkt dat 22 schone jongelingen hun blinkende knikkers doorgaven aan 9 manwijven die door dat overaanbod van mannelijk rollend materieel er prompt (en met veel ambras en lawijt) naar de paskamerkes introkken.
Enfin, eind goed al goed, iedereen wil uiteindelijk wel eens nen echte vent (zijn)
Maar nog meer merkwaardigs kwam aan het licht! Zo bleken er ook een aantal BB's (Bekende Blokkers) tussen te zitten die van zandbak veranderden. Een verslag van het onderzoek dat door onze reporter ter plaatse, Insp. Canardo gevoerd werd.
Ga d'r maar even bij neerzitten, want 't is de moeite!
Zo is er ene Wim V., Asatru-sekteleider en gewoon van in een lange witte japon rond te sloeffen, die zich liet ombouwen tot een of ander RUND en zich thans BELLA laat noemen.
Op de vraag waarom hij/zij tot die 'kleine stap voor een mens maar een grote stap voor de mensheid' overging, antwoordde ons Bella met het veel zeggende: "MEUUUU..." Het blijft ook voor ons nog een groot mysterie....
Dan is er Xavier B. die zich omturnde tot een leuk veertienjarig meiske. D'r is wel wat werk aan geweest om al die boebbels
naar twee welbepaalde plaatsen te brengen, maar het resultaat mag zeker betast...euh pardon.. gezien worden!
Een vrolijk kirrend Xavierke: "Keineig zeg! Nu kan ik terug met mijn vriendinnekes spelen zonder dat ze mij kunnen pakken, allez, ge verstaat wel wat ik wil zeggen hé!" (giecheldegiechel)
Guido T. is een geval apart. Dat is nu nen echte vent geworden en noemt zich Rambo.
"Ik heb het twee jaar geleden al in een interview gezegd dat, als we Brussel terug bij Vlaanderen willen, we dat maar op één manier kunnen bereiken, en dat is door het gewapenderhand in te nemen. Awel verdoemme verdoemme Walter, ik ga nie langer wachten, ik ga't zelf doen!"
Ondertussen was er zijn Aziatisch vrouwke er even bij komen te staan. Zij had ons Ramboke leren kennen op zijn laatste Tour of Duty in de Mekong Delta. Het moet gezegd worden, Kwi Kwong Li spreekt al een aardig mondje Vloms: "Ik nie bang zijn van you, maar van joenk!" brabbelde ze vrolijk.
Voor het oog van onze camera sprong het leuke stel met een flinke jump de jungle van't Antwerps stadspark in, waarbij Miss Rambo spijtig genoeg een klein scheurke in haar debardeureke maakte.
Enfin, ik hoop van harte dat we ze nog terug zullen zien, want het is daar nen echte doolhof
Karel D., net terug uit de Sahara voor opnames van de sequel "The Return of the Return of the Mummy, Final Episode", laat zich nu Charlotje noemen. Meest opvallende verandering is dat ons Charlotje terug kan spreken, zij het nog moeizaam.
Het houdt meer het midden tussen piepen en kreunen, maar we meenden toch het basiswoord "mama" te hebben opgevangen.
Het kan natuurlijk ook "papa" zijn geweest, dat moet nog nader onderzocht worden door prinses Mathilleke die van taalkunde haar specialiteit heeft gemaakt.
Ons Alexandra C. heet voortaan ALEX BLOEMKOOL.
Alex: "Dat gelijkheidsbeginsel voor mannen en vrouwen heb ik al altijd al flauwe zever gevonden en is uiteindelijk zelfs een persoonlijke kwestie geworden. Voila, dat heb ik nu opgelost!"
Alex wil zich nu kandidaat stellen om die softie van een Frank Van Hecke op te volgen als voorzitter van de partaai.
En we denken dat een goeie kans maakt, want een vrouw met ballen daar heeft elke vent schrik van!
gegroet en bedankt voor Uw aandacht!
note van thePianist: de gelijkenis met echt bestaande personen is zeker niet toevallig geweest, maar Lachen is Gezond ook al valt er eigenlijk maar weinig te lachen de laatste tijd en zeker op forums zoals dit.
[ Dit Bericht is bewerkt door: thePiano op 2002-07-12 11:00 ]
|
Eindelijk eens een goei posting Piano.  |
| Bericht: #99142 |
|
|
the Piano
PI Expert

| Geplaatst: Vr 12 Jul 2002, 10:11 | Onderwerp: |
 |
|
Op 2002-07-12 11:09, schreef Eugene:
Op 2002-07-12 10:55, schreef thePiano:
|
Eindelijk eens een goei posting Piano.
|
Merci sjoeke, ik heb zo mijn (heldere) momenten Eugene
|
| Bericht: #99144 |
|
|
Ludo
PI Pro

Uit: de Kempen |
| Geplaatst: Vr 12 Jul 2002, 11:19 | Onderwerp: |
 |
|
Bedankt, Piano, eindelijk een posting op (jouw) niveau! Dat zou overal moeten verspreid worden! Wedden dat die VB-ers nog meer stemmen halen? |
| Bericht: #99153 |
|
|
demonen
PI Pro

Uit: het Oosten |
| Geplaatst: Vr 12 Jul 2002, 11:31 | Onderwerp: |
 |
|
Gij zijt ne zieke mens.
Zeer zwaar ziek!
Wat is er allemaal misgelopen in uw leven dat gij zo geworden zijt?
Vroeger altijd afgewezen geweest door de meisjes, dronk vader (en/of moeder), heeft uw broer zich laten "ombouwen", problemen op het werk, voelde ge u aangetrokken tot uw dochter, ...?
Nee, vertel het niet hier aan mij op dit forum.
Contacteer een psychiater want gij hebt hulp nodig.
Laat u aub dringend behandelen.
Welgemeend. |
| Bericht: #99160 |
|
|
atropos
PI Pro

|
| Geplaatst: Vr 12 Jul 2002, 11:39 | Onderwerp: |
 |
|
Op 2002-07-12 12:31, schreef demonen:
|
Teveel omgegaan met de vroege Blok-kern ?  |
| Bericht: #99165 |
|
|
Eugene
PI Pro

|
| Geplaatst: Vr 12 Jul 2002, 11:49 | Onderwerp: |
 |
|
Gij zijt ne zieke mens.
Zeer zwaar ziek!
Vroeger altijd afgewezen geweest door de meisjes, dronk vader (en/of moeder), heeft uw broer zich laten "ombouwen", problemen op het werk, voelde ge u aangetrokken tot uw dochter, ...?
Welgemeend.
|
Allee komaan demonen ik moet er echt mee lachen hoor,misschien omdat ik direct verder fantaseerde over bvb ene Willox en zo...Trouwens demonen ik heb mij soms ook kromgelachen met zo'n artikelen op de achterpagina van t'Pallieterke,dedju The Piano zal toch cothvoogel niet zijn zekers??? de cumulard verdorie. |
| Bericht: #99170 |
|
|
the Piano
PI Expert

| Geplaatst: Vr 12 Jul 2002, 12:41 | Onderwerp: |
 |
|
Op 2002-07-12 12:39, schreef atropos:
|
Teveel omgegaan met de vroege Blok-kern ?
|
Niet teveel, just genoeg
|
| Bericht: #99190 |
|
|
the Piano
PI Expert

| Geplaatst: Vr 12 Jul 2002, 12:43 | Onderwerp: |
 |
|
Gij zijt ne zieke mens.
Zeer zwaar ziek!
Welgemeend.
|
Hier gaan we weer
|
| Bericht: #99194 |
|
|
demonen
PI Pro

Uit: het Oosten |
| Geplaatst: Vr 12 Jul 2002, 12:46 | Onderwerp: |
 |
|
Piano, gij zijt een pestkop die anderen graag provoceert.
Zeg, gij werkt toch niet bij de post zeker?
|
| Bericht: #99200 |
|
|
the Piano
PI Expert

| Geplaatst: Vr 12 Jul 2002, 12:52 | Onderwerp: |
 |
|
Op 2002-07-12 13:46, schreef demonen:
|
Humor Demonen, humor
|
| Bericht: #99206 |
|
|
Knut Noordland
PI Expert

Uit: overtuiging |
| Geplaatst: Vr 12 Jul 2002, 12:52 | Onderwerp: |
 |
|
Op 2002-07-12 13:46, schreef demonen:
|
Piano werkt niet, hij voert georgische "dames" (met en zonder snor)van lichte zeden in. |
| Bericht: #99208 |
|
|
the Piano
PI Expert

| Geplaatst: Vr 12 Jul 2002, 12:55 | Onderwerp: |
 |
|
Op 2002-07-12 12:19, schreef Ludo:
Bedankt, Piano, eindelijk een posting op (jouw) niveau! Dat zou overal moeten verspreid worden!
Ah? Ik wist niet dat je't zo leuk vond. Ik zal het seffens nog een paar andere forums poneren
Wedden dat die VB-ers nog meer stemmen halen?
Met of zonder thePiano, ze zullen nog wel een tijdje blijven doorgroeien. Maar ik ben van het principe van Yves Desmet die zei: "Als het Blok doodzwijgen geen resultaat heeft en erop kappen evenmin, laten we er dan liever op kappen"
|
| Bericht: #99211 |
|
|
faramir366
PI Addict

|
| Geplaatst: Vr 12 Jul 2002, 12:58 | Onderwerp: |
 |
|
goed gevonden, wat een fantastische fantasie |
| Bericht: #99214 |
|
|
the Piano
PI Expert

| Geplaatst: Vr 12 Jul 2002, 13:02 | Onderwerp: |
 |
|
Op 2002-07-12 13:52, schreef Knut Noordland:
Piano werkt niet, hij voert georgische "dames" (met en zonder snor)van lichte zeden in.
|
Die humor van onze Knut blijft toch van een erg speciaal niveau te zijn.
|
| Bericht: #99219 |
|
|
the Piano
PI Expert

| Geplaatst: Vr 12 Jul 2002, 13:22 | Onderwerp: |
 |
|
Op 2002-07-12 13:58, schreef faramir366:
goed gevonden, wat een fantastische fantasie
|
Om zoiets te zegen, en er om te kunnen lachen, moet je zelf ook al over een stevige potie fantasie beschikken. Je stijgt in mijn achting faramir
|
| Bericht: #99248 |
|
|
Abramis
PI Expert

Uit: liefde voor Vlaanderen |
| Geplaatst: Vr 12 Jul 2002, 14:00 | Onderwerp: |
 |
|
hehe, da's de eerste keer da'k een post van onze Piano grappig vind
Het is wel weer typisch dat onze vriend "toevallig" één enkele partij viseert om zijn fantasmen op bot te vieren, maar allez, het is en blijft goed gevonden...
Misschien een goede voorzet om verder uit te bouwen naar de andere politieke coryfeeën van ons vlaanderlandje ?
Ciao,
|
| Bericht: #99294 |
|
|
the Piano
PI Expert

| Geplaatst: Vr 12 Jul 2002, 14:39 | Onderwerp: |
 |
|
Op 2002-07-12 15:00, schreef Abramis brama:
hehe, da's de eerste keer da'k een post van onze Piano grappig vind
Het is wel weer typisch dat onze vriend "toevallig" één enkele partij viseert om zijn fantasmen op bot te vieren, maar allez, het is en blijft goed gevonden...
Misschien een goede voorzet om verder uit te bouwen naar de andere politieke coryfeeën van ons vlaanderlandje ?
Ciao,
|
Haja zeg, ik heb al dikwijls zin gehad om wat over de SPa te schrijven, ik krijg de zenuwen van die partij
En nu willen ze d'r nog Bertje Bleiter bijhalen!
|
| Bericht: #99341 |
|
|

|
|
Ga naar Pagina 1, 2 Volgende
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Za 5 Jul 2008, 04:18
|
|
|
|