Broers en kennissen vallen twee leerkrachten aan in Mortsel nadat meisje een sanctie had gekregen

Politiek, actualiteit en maatschappij.

Moderator: Moderatorteam

Broers en kennissen vallen twee leerkrachten aan in Mortsel nadat meisje een sanctie had gekregen

Berichtdoor floppy op za 6 feb 2010, 09:37

Lees dit artikel

Schrijnend. Ik vermoed dat het niet om zweden gaat. Geen onbekenden voor het gerecht.
Ze teisteren de buurt en zijn daarvoor al vaker opgepakt', zegt de schepen van Onderwijs, Eric Broeckx (N-VA). ‘Telkens werden ze vrijgelaten. Hopelijk ontlopen ze deze keer hun straf niet.'

Die brave man kan hopen wat hij wil, hun straf ontlopen ze.

Omdat heel wat leerlingen gezien hebben wat er gebeurd is, werken we maandag rond omgaan met agressie.'
Dat is de beste. Degenen die het gezien hebben, moeten leren omgaan met aggressie. En de daders?

Ik begin echt te hopen dat de situatie eens echt uit de hand loopt. voor mij kan het niet erg genoeg worden. Ed dan eens grote kuis houden.
Als de overheid mij niet beschermt, bescherm ik mijzelf. Totterdood.
floppy
PI Addict
PI Addict

Re: spijtig genoeg geen doden

Berichtdoor Ludlow op za 6 feb 2010, 10:38

floppy schreef:Lees dit artikel

Schrijnend. Ik vermoed dat het niet om zweden gaat. Geen onbekenden voor het gerecht.

Omdat heel wat leerlingen gezien hebben wat er gebeurd is, werken we maandag rond omgaan met agressie.'
Dat is de beste. Degenen die het gezien hebben, moeten leren omgaan met aggressie. En de daders?
Ik begin echt te hopen dat de situatie eens echt uit de hand loopt. voor mij kan het niet erg genoeg worden. Ed dan eens grote kuis houden.

Natuurlijk, als dit op de school van mijn kinderen was gebeurd, zou ik ook het liefst hebben dat de school helpt dit voorval te bespreken om zo de mogelijke trauma's die sommige kinderen hebben opgelopen door het zien van zoveel agressie te verwerken. Men kan toch moeilijk niets doen hé :wink:
Screw'm! Screw'm all!
Ludlow
PI Addict
PI Addict

Berichtdoor floppy op zo 7 feb 2010, 10:48

Verdomme. Gisterenmiddag las ik "agressors Mortsel niet aangehouden". Dat was te peinzen, daar kijkt niemand nog van op. En wat lees ik deze morgen?
Agressor Mortsel weer opgepakt na nieuw incident

Wat is een incident? Die term is wel heel ruim geworden: van een kaakslag tot doodschoppen op de bus: dat heet nu allemaal 'incident'.

Ik vind het jammer dat er nu geen doden zijn gevallen. Dan hadden ze de verantwoordelijken voor deze schrijnende toestanden misschien eens echt op hun verantwoordelijkheden gewezen.
Als de overheid mij niet beschermt, bescherm ik mijzelf. Totterdood.
floppy
PI Addict
PI Addict

Berichtdoor Antichrist op zo 7 feb 2010, 13:56

De Rode Staatszender was er als de kippen bij om te zeggen dat het Vlamingen waren. Maar wat blijkt? Het zijn toch niet de keurigste Vlamingen die er rondlopen, het zijn er van het beruchte zigeunerkamp dat dankzij Groen! mee wordt onderhouden en waar zowat alle vormen van misdaad uit de streek gecultiveerd worden.
Antichrist
PI Addict
PI Addict

Berichtdoor Magna Carta op zo 7 feb 2010, 15:01

Antichrist schreef:De Rode Staatszender was er als de kippen bij om te zeggen dat het Vlamingen waren. Maar wat blijkt? Het zijn toch niet de keurigste Vlamingen die er rondlopen, het zijn er van het beruchte zigeunerkamp dat dankzij Groen! mee wordt onderhouden en waar zowat alle vormen van misdaad uit de streek gecultiveerd worden.

Roemeense Roma's misschien?
Magna Carta
PI Expert
PI Expert

Berichtdoor Blauwvoet op zo 7 feb 2010, 16:03

Antichrist schreef: het zijn er van het beruchte zigeunerkamp dat dankzij Groen! mee wordt onderhouden en waar zowat alle vormen van misdaad uit de streek gecultiveerd worden.

Ze wonen toch in een sociale woning van "De Ideale Woning" als sociale huisvestingsmaatschappij ?
Niet in een caravan of woonwagen dus...
Het zijn echter geen Vlamingen aan de naam te horen. Zéker niet.
Blauwvoet
PI Moderator
PI Moderator

Berichtdoor Al Camino op zo 7 feb 2010, 16:36

voor de VRT telt enkel het paspoort niet de roots
zo noemen ze waarschijnlijk iemand die 30 jaar in Marokko heeft gewoond en hier na een paar jaar de Belgische nationaliteit verworven heeft een Belg of een Vlaming

met zulke kronkels worden ook constant de vreemdelingenproblemen geminimaliseerd!
Al Camino
PI Addict
PI Addict

Berichtdoor 4sake op zo 7 feb 2010, 18:01

De moeder en drie volwassen die vrijdag een leerkracht aanvielen aan lagere school De Tandem in Mortsel, verschijnen op 3 maart voor de Antwerpse rechter. De 34-jarige moeder en haar 18-jarige zoon die gisteren een tweede keer werden opgepakt, verschenen vandaag opnieuw voor het parket. Ze blijven niet aangehouden, maar mogen zich op 3 maart meteen voor twee verschillende zaken verantwoorden.

:sick:
"Beter gekwetst door een waarheid dan getroost door een leugen."
"Atheïsme is een hogere vorm van beschaving"

klik hier omdat uw gesloten ogen zouden opengaan.......
4sake
PI Elite
PI Elite

Berichtdoor Strix op ma 8 feb 2010, 02:35

Antichrist schreef:.....
Het zijn toch niet de keurigste Vlamingen die er rondlopen, het zijn er van het beruchte zigeunerkamp dat dankzij Groen! mee wordt onderhouden en waar zowat alle vormen van misdaad uit de streek gecultiveerd worden.

Deze mensen verdienen hun levensonderhoud met ketellappen.
Dat zijn zeker alleen maar brave mensen. :-?
Strix
PI Pro
PI Pro

Berichtdoor toverzicht op ma 8 feb 2010, 23:14

Blauwvoet schreef:
Ze wonen toch in een sociale woning van "De Ideale Woning" als sociale huisvestingsmaatschappij ?

Oeps, Blauwvoet. Nu doe je een Vanheckje*. Je wensen voor werkelijkheid nemen: nl. dat het allochtonen zijn.

(*Genoemd naar oud-VB-voorzitter Frank Vanhecke die verantwoordelijke uitgever was van een VB-tijdschrift waarin iets te snel de conclusie getrokken werd dat allochtonen de schuldigen waren.)
What's so funny about peace, love and understanding ?
toverzicht
PI Pro
PI Pro

Berichtdoor 4sake op ma 8 feb 2010, 23:39

:roll:
Wat lig je weer in uwe kookpot te krabben ?
het zijn zigeuners zijn dat geen allochtonen ?

4sake
PI Elite
PI Elite

Berichtdoor toverzicht op di 9 feb 2010, 00:03

4sake schreef::roll:
Wat lig je weer in uwe kookpot te krabben ?
het zijn zigeuners zijn dat geen allochtonen ?

Weet je dat zeker of ben je gewoon mee een Vanheckje aan het doen ?
What's so funny about peace, love and understanding ?
toverzicht
PI Pro
PI Pro

Berichtdoor Blauwvoet op di 9 feb 2010, 00:14

toverzicht schreef:

We laten nog even de moeder aan het woord : "‘Mijn jongens werden gedwongen daaraan mee te doen', verdedigt moeder Angelina haar zoons. ‘Ik heb brave kinderen. Het zijn hier gewoon allemaal racisten. Zigeuner zijn, dat is nog erger dan Marokkaan zijn.'

Ik neem aan dat moeder Angelina een totaal onverdachte bron van informatie is maar jij mag ze natuurlijk steeds verbeteren. :lol: :lol: :lol:
Wel opletten want ze is niet gemakkelijk ! :P

Zie http://m.standaard.be/artikel.xhtml?contentid=827324
Blauwvoet
PI Moderator
PI Moderator

Berichtdoor vlijmscherp op di 9 feb 2010, 10:11

Blauwvoet schreef:We laten nog even de moeder aan het woord : "‘Mijn jongens werden gedwongen daaraan mee te doen', verdedigt moeder Angelina haar zoons. ‘Ik heb brave kinderen. Het zijn hier gewoon allemaal racisten. Zigeuner zijn, dat is nog erger dan Marokkaan zijn.'

Ik neem aan dat moeder Angelina een totaal onverdachte bron van informatie is maar jij mag ze natuurlijk steeds verbeteren. :lol: :lol: :lol:
Wel opletten want ze is niet gemakkelijk ! :P

Zie http://m.standaard.be/artikel.xhtml?contentid=827324

en zigeuners kunnen niet van oorsprong Vlaming zijn??

trouwens, de moeder is van zigeunerafkomst, de vader is blijkbaar een Vlaming...

en dan nog snap ik niet wat de afkomst hier mee te maken heeft. is dat echt zo een obsessie voor jullie??
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.

de constructie België is de grootste bedreiging voor het welzijn van Vlamingen, Brusselaars en Walen.

People like to think themselves superior and that if they can pride themselves in nothing else they can pride themselves on perceived purity.
vlijmscherp
PI Pro
PI Pro

Berichtdoor largo_W op di 9 feb 2010, 10:18

vlijmscherp schreef:en dan nog snap ik niet wat de afkomst hier mee te maken heeft. is dat echt zo een obsessie voor jullie??

Nee nee ze beginnen er alleen ZEEEEER graag over :D
largo_W
PI Addict
PI Addict

Berichtdoor Knuppel op di 9 feb 2010, 21:04

Me dunkt dat BRT weer eens een "Vanheckje" heeft gedaan, me dit verschil dat de BRT dat ongestraft kan.
Knuppel
PI Master
PI Master

Re: Broers en kennissen vallen twee leerkrachten aan in Mortsel nadat meisje een sanctie had gekregen

Berichtdoor DeLuucas op di 9 feb 2010, 22:29

Zie ook de topic "Kindermishandeling of lerarenverdriet"

Ze wonen in de Vlaslaan nr 27 in Mortsel (dit adres is al meerdere malen in het VTM-nieuws geweest).
Vroeger woonden ze in het zigeunerpark van Cantincrode.
Dat de moeder van zigeunerafkomst is doet er wel toe.Ze is al geinterviewed geweest in het nieuws,maar haar gezicht bleef onherkenbaar.Waarom,omdat er een gemeen bruin zigeunersmoeleke op staat,waar de deugnieterij van afdruipt.(Ik zie haar regelmatig als ik mijn zoon van school ga afhalen).
Zo moet ze met haar familie in maart ook nog voor iets anders voor de rechter komen:
In het rusthuis waar mijn vrouw werkt hebben ze het een en ander leeggeroofd in 2009.
Het was niet het eerste,en het zal niet het laatste zijn.

Mijn zoon heeft de feiten al goed verwerkt,een pluim voor de leerkrachten van de Tandem.
DeLuucas
PI Pro
PI Pro

Berichtdoor DeLuucas op di 9 feb 2010, 22:45

vlijmscherp schreef:en dan nog snap ik niet wat de afkomst hier mee te maken heeft. is dat echt zo een obsessie voor jullie??

Omdat,Vlijmscherp,ze ons altijd uitschelden voor racisten als we een opmerking durven maken.
Zij beginnen erover,niet de autochtonen.
En statistieken in de criminaliteit kun je moeilijk ontkennen.
Waarom mag een kat niet een kat genoemd worden ?
DeLuucas
PI Pro
PI Pro

Re: Broers en kennissen vallen twee leerkrachten aan in Mortsel nadat meisje een sanctie had gekregen

Berichtdoor 4sake op di 9 feb 2010, 23:15

DeLuucas schreef:Zie ook de topic "Kindermishandeling of lerarenverdriet"

Ze wonen in de Vlaslaan nr 27 in Mortsel (dit adres is al meerdere malen in het VTM-nieuws geweest).
Vroeger woonden ze in het zigeunerpark van Cantincrode.
Dat de moeder van zigeunerafkomst is doet er wel toe.Ze is al geinterviewed geweest in het nieuws,maar haar gezicht bleef onherkenbaar.Waarom,omdat er een gemeen bruin zigeunersmoeleke op staat,waar de deugnieterij van afdruipt.(Ik zie haar regelmatig als ik mijn zoon van school ga afhalen).
Zo moet ze met haar familie in maart ook nog voor iets anders voor de rechter komen:
In het rusthuis waar mijn vrouw werkt hebben ze het een en ander leeggeroofd in 2009.
Het was niet het eerste,en het zal niet het laatste zijn.

Mijn zoon heeft de feiten al goed verwerkt,een pluim voor de leerkrachten van de Tandem.

Dat is verheugend nieuws.
:wink:

Vlaslaan 27 Mortsel ok ff oplossen.

Afbeelding

4sake
PI Elite
PI Elite

Berichtdoor Magna Carta op wo 10 feb 2010, 16:10

Blauwvoet schreef:..Ze wonen toch in een sociale woning van "De Ideale Woning" als sociale huisvestingsmaatschappij ?

Roma-zigeuners onderscheiden zich van de andere : ze hebben een vaste woonplaats ipv rond te rijden.
Magna Carta
PI Expert
PI Expert

Volgende

Keer terug naar Politiek en actualiteit